ویژه نامه «مشهد شهر جهانی صنایع دستی گوهرسنگ‌ها» منتشر شد

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ویژه نامه مشهد شهر جهانی صنایع دستی گوهرسنگ‌ها همزمان با یک سالگی انتخاب مشهد به عنوان شهر جهانی صنایع دستی گوهرسنگ‌ها با همکاری ماهنامه اقتصاد آسیا منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمدرضا پهلوان ظهر امروز یکشنبه 5 شهریور ماه اظهار داشت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با صنایع دستی گوهرسنگ ها و معرفی مشهد به عنوان شهر جهانی صنایع دستی گوهرسنگ‌ها ویژه نامه‌ای با همکاری میراث فرهنگی و ماهنامه بین‌المللی اقتصاد آسیا منتشر شده است.

وی افزود: پتانسیل‌های معدنی و جایگاه گوهرسنگ‌ها در ایران و خراسان، اهمیت گوهرسنگ‌ها در مشهد، معرفی گوهرسنگ‌های مهم کشور، معرفی پیشکسوتان عرصه گوهرسنگ‌ها، معرفی معدن فیروزه نیشابور به عنوان یکی از گنجینه‌های سنگ فیروزه در جهان از جمله موضوعاتی است که در این ویژه نامه مورد بررسی و معرفی قرار گرفته‌اند.

پهلوان تصریح کرد: این ویژه‌نامه درآستانه یک سالگی انتخاب مشهد از سوی شورای جهانی صنایع دستی به عنوان شهر جهانی صنایع دستی گوهرسنگ‌ها منتشر شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *