همه چیز درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)

مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فرماندار مشهد در گفتگو با برنامه نود درباره ورزشگاه بی استفاده امام رضا(ع) مشهد صحبت کردند.

«علی‌اکبر هاشمی جواهری»، مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس درباره استفاده نکردن از ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت: شورای تامین پای کار بوده و هنوز اجازه بازی‌های لیگ برتر را در این استادیوم نداده است؛ تمام مسؤولان آستان قدس آمادگی برگزاری مسابقات را دارند و آقای تاج هم اعلام آمادگی کردند. سعی داریم بازی ملی برای افتتاح این ورزشگاه انجام شود ولی اگر این اتفاق نیافتاد، با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری داریم، به مسؤولان دو باشگاه می‌گوییم تا این ورزشگاه با حضور آنها افتتاح شود.

وی درباره نقش فرمانداری مشهد هم اظهار کرد: فرماندار مشهد یک سری نکاتی را درباره انجام بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)، مثل ایجاد گیت و تقسیم بندی تماشاگران گفتند که ما هم اعلام نمودیم هیچ حرفی نداریم و همین الان هم به فدراسیون فوتبال گفتیم آماده هستیم تا در نخستین بازی تیم ملی این ورزشگاه افتتاح شود و بعد از آن نیز میزبان بازی‌ها باشیم. اگر بتوانیم نخستین بازی در ورزشگاه امام رضا(ع)، مسابقه‌ای ملی باشد رضایت کامل داریم وگرنه برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر نیز هیچ مشکلی نخواهیم داشت. ورزشگاه ثامن از رده خارج نیست ولی کلاس استادیوم ثامن متفاوت است؛ ما کاملا آمادگی میزبانی را داریم و اگر آقای فرماندار قول دهند ایمنی تامین شود، می‌توانیم میزبانی بازی در استادیوم امام رضا(ع) داشته باشیم ولی ترجیحا اگر به جای مسابقه باشگاهی، بازی ملی باشد بهتر خواهد بود.

هاشمی جواهری درباره امکانات متفاوت ورزشگاه امام رضا(ع) هم توضیح داد: علاوه بر کیفیت مطلوب چمن، پیست دو و میدانی ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از بهترین‌های دنیاست که تمام استانداردها را دارد؛ به فدراسیون‌های فوتبال و دو و میدانی اعلام کردیم آمادگی میزبانی مسابقات را داریم و یکی از اولویت‌های اصلی ما استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) است.

او درباره آینده ورزشگاه هم صحبت کرد و امیدوارانه برای اواخر شهریور وعده تکمیل شدن نواقص را داد و افزود: نقطه نظرات شورای تامین جدای از مسائل ورزشگاه‌ها و جانبی است ولی در تلاش برای رفع نواقص هستیم؛ حدود دو هفته برای رفع نواقص زمان نیاز است که پس از آن هیچ محدودیتی در برگزاری مسابقات نداریم و حاضر به تکمیل رفع مشکلات جزئی هستیم تا با ایجاد امنیت توسط شورای تامین شاهد افتتاح ورزشگاه با یک مسابقه باشیم.

محمد رحیم نوروزیان، فرماندار مشهد هم درباره برگزار نشذن بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود؛ ورودی و خروجی‌ها آماده نبوده و مسیر شمالی و جنوبی ورزشگاه که به سالن‌های مجاور دسترسی دارد باید بسته شود؛ مشکلاتی از قبیل فنس‌کشی هم وجود دارد. زمان رفع نواقص را باید اهل فن بگویند ولی در صورت برطرف شدن آن‌ها ما نیز هیچ مشکلی برای تامین امنیت استادیوم امام رضا(ع) نداریم.

image_print
53 پاسخ
  1. cerebrozen official
    cerebrozen official گفته:

    Cerebrozen is an excellent liquid ear health supplement purported to relieve tinnitus and improve mental sharpness, among other benefits. The Cerebrozen supplement is made from a combination of natural ingredients, and customers say they have seen results in their hearing, focus, and memory after taking one or two droppers of the liquid solution daily for a week. https://cerebrozen-try.com/

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *