هفته فرهنگی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز از برگزاری هفته فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز در نیمه اول شهریور ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علی اکبر احمدزاده در این باره گفت: با تشکیل ستاد هفته فرهنگی طرقبه شاندیز به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی  شهرستان طرقبه شاندیز وحضور بیش از 25 نفر از مدیران ادارات مرتبط  و چند شرکت مجری بخش خصوصی هفته فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز 14الی 20شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مجموعه گردشگری چالیدره، پدیده شاندیز،  روستاهای دهبار، روستای ازغد و روستای زشک و برگزاری ویژه برنامه در امام زادگان یاسر و ناصر و  پارک‌های شهر طرقبه شاندیز از جمله مکان‌هایی است که در این هفته فرهنگی مراسم‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی را پذیرا هستند.ا

حمدزاده تصریح کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری طرقبه شاندیز، ایجاد فضای مفرح و شاد برای زائران و گردشگران و مردم بومی شهرستان،  افزایش مدت ماندگاری سفر گردشگران درطرقبه و شاندیز، معرفی صنایع دستی و هنرمندان  شاخص  شهرستان، معرفی نخبگان و ورزشکاران از جمله برنامه‌های طراحی شده در هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بیش از 40 میلیون زائر داخلی و خارجی و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا(ع) طرقبه شاندیز را به عنوان ستاره گردشگری استان معرفی کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *