میزبانی از اردوی تیم ملی به سود دوچرخه‌سواران خراسانی است

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: میزبانی از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مشهد به سود دوچرخه‌سواران خراسانی است.

«مهدی روزبهانه»، در رابطه با اردوی یک ماهه تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مشهد اظهار کرد: سعی کردیم با قبول میزبانی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان یک فرصت مناسب را در اختیار بازیکنان و مربیان خراسانی قرار دهیم تا به شکلی خوب و حرفه‌ای در کنار سایر ملی‌پوشان به فعالیت بپردازند و تمرین را در فضایی تماما حرفه‌ای تجربه کنند.

وی افزود: در بخش آقایان، مرتضی خلیل‌‎زاده به عنوان کمک‌مربی در تیم ملی جوانان و در بخش بانوان نیز افسانه سجادی از خراسان رضوی در کادرفنی حضور دارند. علاوه بر کسب تجربه، فرصت مناسبی برای علم‌آموزی و آموختن تکنیک‌های روز سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان به دست آمده‌است.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در رابطه با هدف تیم ملی از برگزاری این اردو تصریح کرد: این اردو به منظور آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضوری مقتدرانه در مسابقات داخل سالن آسیا که اواخر شهریورماه در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار می‌شود، در حال برگزاری است.

روزبهانه خاطرنشان کرد: حدودا 27 نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند که از این تعداد 15نفر جزو جوانان خراسانی هستند. در بخش بزرگسالان آقایان، 4 نفر، در جوانان 4 نفر و در بخش بانوان نیز دو نفر در بخش بزرگسال و دو نفر در بخش جوانان، خراسانی هستند. محمد دانشور و رضوان شریفیان هم که از اعضای تیم ملی کشورمان هستند.

وی تاکید کرد: در ایران چنین کمپی با چنین شرایطی نداشته‌ایم و نهایتا تیم‌های ملی کشورمان یک هفته پیش از اعزام به مسابقات به اردو می‌رفتند، اما خوشبختانه توانستیم اردویی بلندمدت و یک ماهه را برگزار کنیم تا بازیکنان با استفاده از امکانات و کیفیتی مناسب به تمرین بپردازند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *