مواضع ترامپ ناشی از بحران مدیریتی در دستگاه حاکمیتی آمریکا است

عضو فراکسیون امید با انتقاد از مواضع ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: مواضع ترامپ ناشی از بحران مدیریتی در دستگاه حاکمیتی آمریکا است که سرانجام سبب انزوای ترامپ و دولت آمریکا خواهد شد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: دولت آمریکا از آغاز روی کار آمدن ترامپ با بحران تصمیم‌گیری در داخل و خارج مواجه است که بخشی از این بحران مدیریت در مواضع وی دیده می‌شود. ترامپ برخلاف گفت‌وگوهای دولت اوباما، مذاکرات و تصممیات اخذ شده به مخالفت‌هایی برخواسته که نشان از ضعف شدید مدیریتی در دستگاه حاکمیتی آمریکا دارد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ منافع خود را تشخیص نمی‌دهد، تصریح کرد:  برجام و اقدامات ایران تحت نظر آژانس بین‌المللی، شورای امنیت، سازمان ملل و سایر کشورهای 5+1 هست. آمریکا نیز کلانتر و قاضی جهان نیست که طرح این موضوعات را دنبال می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس  شورای اسلامی، تاکید کرد: آمریکا از اعمال نفوذ بر سازمان ملل استفاده کرده و اجازه انجام اقدامات بی‌طرفانه در سازمان ملل را نمی‌دهد کما اینکه با کشورهای خصمانه جهان متحد است، در حالیکه ایران افتخار می‌کند که مستقل تصمیم گیری می‌کند و به عنوان مجموعه مستقل توانایی رفع مشکلاتش را دارد کما اینکه برای توسعه امور داخلی به کمک آمریکایی‌ها نیاز ندارد.

 

 

منبع: خانه ملت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *