شوک منصوریان!

عجیب‌ترین صحنه بازی استقلال و پدیده در دقایق پایانی بازی رقم خورد. جایی که علیرضا منصوریان یکی دو دقیقه قبل از سوت پایانی بازی به سمت رضا مهاجری سرمربی حریف رفت و تا پایان دست او در دست گرفت! شاید برداشت‌های مختلفی درباره این صحنه وجود داشته باشد اما احتمالا رضا مهاجری می‌تواند توضیح بهتر و بیشتری در این باره بدهد. او درباره این صحنه حرف هایی زده است.

*علیرضا منصوریان کاملا از اتفاقات سکوها شوکه شده بود چون انتظار نداشت طرفداران استقلال چنین رفتاری با او انجام بدهند. از همین رو به خاطر شوکه بودن در محاسبات دقایق پایانی بازی اشتباه کرد و به تصور این که داور سوت پایان را می‌کشد به سمت من آمد اما وقتی دید هنوز چند دقیقه مانده دیگر از کنار من جنب نخورد.

*وقتی درگوش من خسته نباشید و تبریک گفت کاملا حس و حال او را درک کردم. چون فصل قبل همین شرایط برای خود من در پدیده تکرار شده بود. علی منصور از رفتار تماشاگر شوکه بود من هم او را دلداری دادم و به او گفتم اگر به کاری که انجام می‌دهی ایمان داری بمان و مبارزه کن و پاپس نکش. او در جواب من گفت دیگر نمی‌مانم و می‌خواهم بروم چون تماشاگر استقلال دیگر من را نمی‌خواهد.

*با وجود شکست مقابل پدیده اما به نظر من هنوز برای استقلال اتفاق خاصی رقم نخورده که باعث شود طرفداران این تیم این گونه علیه سرمربی و کادر فنی جبهه بگیرند. البته قبول دارم یکسری رفتار و نتایج هست که همیشه این حق را به منتقدان برای انتقاد سازنده می‌دهد. اما برکناری و اخراج همیشه راهکار مناسبی برای خروج از بحران نیست و حمایت هم می‌تواند اثر مثبت و تاثیرگذار داشته باشد. با وجود احترام به طرفداران استقلال و نظرات آن‌ها اعتقاد من این است مدیران باشگاه استقلال اگر به منصوریان اعتماد کردند حالا باید از او حمایت کنند و اجازه بدهند تا ماموریت خود را به سرانجام برساند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *