سیاه‌جامگان باانگیزه مقابل نفت پُرحاشیه!

هفته پنجم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار در روز پنج‌شنبه دوم شهریور پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار پارس‌جنوبی می‌تواند با پیروزی مقابل استقلال خوزستان موقتا به صدر جدول برود.

شش تیمی که در این روز به میدان می‌روند نماینده‌ای در تیم ملی ندارند. در روز اول هفته پنجم لیگ برتر که سه‌شنبه برگزار شد، استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب پدیده شد تا کار منصوریان برای ادامه همکاری با آبی پوشان سخت‌تر شود. سپاهان در خانه با نتیجه بدون گل مقابل سپیدرود متوقف شد. سایپا با دو گل مغلوب تراکتورسازی شد و صنعت نفت آبادان در دیداری که ۲ بر صفر از ذوب آهن عقب بود توانست به بازی برگردد و از این دیدار خانگی، حداقل امتیاز را کسب کند.

 

سیاه جامگان–نفت؛ روحیه مضاعف برای کسب 3 امتیاز!

سیاه جامگان که هفته گذشته توانست یک امتیاز ارزشمند در خانه مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس کسب کند نشان داد که برای کسب امتیاز دست به هرکاری می‌زند. آن‌ها این هفته میزبان نفتی هستند که هفته گذشته در تبریز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تراکتورسازی شد تا طلسم نبردن‌های گل محمدی را بشکند. سیاه جامگان مصدوم خاصی ندارد اما در نفت، وضعیت هاشم بیک‌زاده و امیرحسین فشنگچی مشخص نیست تا تکلیف سمت چپ خط دفاعی نفت در هاله‌ای از ابهام باشد. سیاه‌جامگان در حال حاضر با پنج امتیاز در رده دهم و نفت با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

 

پیکان–فولاد؛ دیداری برای احیای شاگردان جلالی

پیکان مجید جلالی که تا این جای فصل برخلاف فصل گذشته نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، به هر طریقی به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار است. آن‌ها در چند هفته اخیر بازی خوبی به نمایش گذاشته‌اند اما در کسب نتیجه ناکام بودند، درست برخلاف فولاد خوزستان که با وجود قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی، منتقدان زیادی دارند و خیلی‌ها این تیم را در شرایط ایده‌آل نمی‌بینند. البته فولاد می‌تواند با پیروزی در این دیدار، خودش را به سه تیم بالای جدول برساند.

مجید جلالی این شانس را دارد تا با برد در این دیدار بتواند ضمن کسب نخستین پیروزی فصل، خودش را از انتهای جدول جدا کند تا گسترش فولاد و استقلال در انتهای جدول قرار بگیرند. پیکان در این دیدار می‌تواند از مهاجم نیجریه‌ای جدیدش استفاده کند. همچنین محرومیت امیرحسین صادقی که به خاطر درگیری فیزیکی با فرزاد حاتمی به وجود آمده بود، بخشیده شده است و این مدافع با تجربه پیکان هم می‌تواند عصای دست جلالی در این دیدار باشد.

 

استقلال خوزستان–پارس جنوبی جم؛ هیجان‌انگیزترین بازی هفته!

شاید هیجان انگیزترین دیدار پنج‌شنبه، تقابل دو تیم جنوبی لیگ برتر باشد. پارس جنوبی که در خانه تیم شکست ناپذیری نشان داده، این هفته در خارج از خانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. پارس جنوبی در فاصله هفته چهارم تا پنجم تیمش را قوی‌تر از قبل کرده است؛ این تیم با جذب امیرارسلان مطهری و مایکل اومانیا به زهر خط حمله‌اش افزوده و رسوخ به خط دفاعی‌اش را سخت‌تر کرده است.

باید دید استقلال خوزستان که به همراه عبدالله ویسی به دنبال بازگشت به روزهای خوب است، می‌تواند از پارس جنوبی که همچنان به دنبال رویاپردازی در لیگ برتر است عبور کند یا نه. پارس جنوبی می‌تواند با پیروزی در این دیدار به صدر جدول هم برسد. پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر، پارس جنوبی با ۱۰ امتیاز در رده دوم و استقلال خوزستان با پنج امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *