سخنان رئیس‌جمهور کارشناسی و دقیق بود

یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید با شجاعت بیشتر خواسته‌ها و مطالبات مردم را تحقق ببخشد، گفت: سخنان رئیس‌جمهور به عنوان یک مدیر با سابقه کارشناسی و دقیق بوده است.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در ارزیابی از سخنان رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: آقای رئیس‌جمهور یکی از شخصیت‌های باسابقه در کشور است و وقتی هم که صحبت می‌کنند به عنوان یک مدیر باسابقه به مشکلات اشراف دارد و فردی است که بسیاری از مشکلات کشور را به خوبی شناخته است.

وی افزود: رئیس‌جمهور از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی مسائلی را مطرح کرد و هر انسان منصفی که ادبیات و بیانات رئیس‌جمهور را بشنود متوجه می شود که به عنوان یک فرد بیانات کارشناسی و دقیقی را مطرح کرد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین بیان کرد: رئیس‌جمهور وقتی وعده‌ای را می‌دهد باید مقدورات و داشته‌های کشور و توانایی دولت را هم در نظر بگیرد که تا چه اندازه توان برای عملی شدن این برنامه‌ها وجود دارد.

این عضو فراکسیون  امید مجلس خاطر نشان کرد: گرفتاری‌ها و تنگناهایی که در اجرای وعده‌ها وجود دارد نباید نسبت به آنها قضاوت عجولانه‌ای داشته باشیم. مردم هم صرف نظر از محدودیت‌ها و تنگناهایی که در مسائل اجرایی وجود دارد به رئیس‌جمهور رای دادند و در حال حاضر با این شرایط نیاز است که رئیس‌جمهور با شجاعت بیشتری به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه کند و خواسته هایشان را تحقق ببخشد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *