دو نمایشگاه صنایع غذایی و بورس به طور همزمان در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری عصر پنجشنبه در مشهد گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی بیش از 230 شرکت در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع از 11 استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، گلستان، البرز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

احسان ارکانی افزود: نمایندگان فعال در حوزه صنعت غذای کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، لهستان و چین در این نمایشگاه شرکت کرده اند و هیات‌های تجاری از کشورهای افغانستان، عراق و اسپانیا نیز در طول برپایی این نمایشگاه از آن دیدن می‌کنند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه‌های فعالیت نمایشگاه صنایع غذایی گفت: صنایع غذایی، شیرینی، شکلات، مواد لبنی، چای، برنج، روغن، چاپ و بسته بندی و صنایع گرمایشی و برودتی از جمله زمینه‌های فعالیت هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد است.
ارکانی افزود: در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی، همایش‌های آموزشی با موضوعات ایمنی غذایی، استانداردهای غذایی و فناوری مواد غذایی، لبنیات و فناوری تولید پنیر، کاربردهای فناوری نانو در صنایع غذایی، بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد صنعت غذا، نقش مراکز پژوهشی در تقویت واحدهای ‘آر.اند.دی' و برندینگ و هویت تجاری برپا می‌شود.
وی با اشاره به دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری گفت: در این نمایشگاه 51 شرکت سرمایه گذاری، بیمه ای و اجرایی و بانکها در قالب 70 غرفه و در فضایی به مساحت هزار و 500 متر مربع به ارائه خدمات و دستاورهای خود پرداخته اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: در حاشیه نمایشگاه بورس کارگاه آموزشی روش‌های تامین سرمایه پولی از بورس و نخستین همایش سرمایه گذاری نظام مالی و سرمایه برگزار می‌شود.
وی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری تا پنجم شهریورماه و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر هستند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *