جریان‌های سیاسی به دنبال روحانی‌ستیزی هستند

امام جمعه مشهد با انتقاد از سیاسیون گفت: جریان‌های سیاسی ما امروزه یک برنامه مشترک دارند که عبارت است از روحانی‌ستیزی چرا که سیاسیون به این جمع‌بندی رسیده‌اند که مادام که روحانیون بر سر کار هستند قدرت برای آنان نهادینه نمی‌شود.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی روز سه شنبه در اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان که در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) گفت: سیره امام جوا(ع) باید سرلوحه زندگی روحانیون باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: روحانیون، افسران پرورش دهنده سربازان امام زمان(ع) هستند و انجام‌ وظیفه کردن در رکاب امام عصر(ع) کار بسیار سختی است چرا که این مشکل وجود دارد که دقیقا برنامه مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا اعمال ما مطابق با نظر وی است یا خیر.

وی افزود: بنده چندی پیش به یکی از بزرگان گفتم که من به تقوای شما غبطه می‌خورم و این بزرگوار فرمودند قضیه بر عکس است و برخی کارها از شما برمی‌آید‌ که من از انجام آن عاجز هستم؛ این نکته‌ای بود که مرا به این نتیجه رساند که روحانی در هر مقامی که باشد باز هم دچار تردید است که آیا به صورت صحیح انجام وظیفه می‌کند یا کار ناصحیح.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: شهید حججی نمادی از رویش‌های امروز انقلاب است که شما رویاننده آن هستید، توجه نکردن به این رویش‌ها سبب عقب افتادن و شکست دین می‌شود.

وی افزود: روحانیون اگر اشتباه کنند مانند‌ اشتباه دیگران نیست چرا که اشتباه روحانیون موجب بد تربیت شدن افراد جامعه می‌شود همانطور که رویش‌هایی نظیر شهید حججی به واسطه رویکرد صحیح روحانیون بوده است.

image_print
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *