تردد 800 هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری در مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در دهه ولایت سال جاری بیش از 786 هزار نفر مسافر از طریق پایانه مسافربری مشهد تردد داشته‌اند.

سید علی حسینی در گفتگو با صبح امروز در خصوص تردد مسافران در دهه ولایت سال جاری افزود: از تاریخ دهم تا هجدهم شهریورماه سال جاری تردد مسافران در پایانه‌های مشهد از طریق 32 هزار و 466 وسیله نقلیه از جمله سواری، مینی‌بوس و اتوبوس صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: این تعداد وسیله نقلیه شامل 18 هزار و 507 دستگاه اتوبوس، 9 هزار و 374 مینی‌بوس و 4 هزار و 858 دستگاه سواری بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه در دهه ولایت، بیش از 786 هزار نفر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابه‌جا شده‌اند، بیان کرد: در این مدت 388 و هزار 948 مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد وارد شهر مشهد شدند که از این تعداد 65 هزار نفر با مینی‌بوس، 9 هزار نفر با سواری و 315 هزار نفر از طریق اتوبوس سفرهای خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 397 هزار و 596 نفر از پایانه‌های مسافربری مشهد از شهر خارج شدند که از این تعداد 68 هزار نفر با مینی‌بوس، 9 هزار نفر با سواری و 319 هزار و 857 نفر از طریق اتوبوس سفر خود را انجام داده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: به‌طورکلی 786 هزار و 544 نفر، از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع)، پایانه معراج، پایانه راه ابریشم، شرکت‌های سواری کرایه پایانه امام رضا (ع)، ایستگاه میثاق، ایستگاه حافظ و ایستگاه کلات سفر کرده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *