برادران: به زودی تکلیف هیات فوتبال مشهد مشخص خواهد شد

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی معتقد است باید فردی به عنوان رییس هیات فوتبال مشهد انتخاب شود که تعامل گسترده و مناسبی میان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ایجاد کند.

«مهدی برادران»، در حاشیه افتتاح سومین فستیوال ملی دختران سراسر کشور اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی را از این فستیوال شاهد هستیم و قطعا برگزاری این فستیوال به پیشرفت فوتبال در بخش بانوان کمک خواهدکرد.

وی ادامه داد: 450 ورزشکار از 27 استان کشور در این مسابقات حضور دارند، باید به این موضوع اشاره کنم که هدف از برگزاری این مسابقات، استعدایابی در بین دختران فوتبالیست است و به هیچ عنوان برد و باخت در این فستیوال اهمیتی نخواهد داشت.

برادران عنوان کرد: با توجه به اینکه آخرین بازی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی دیروز بود، مسئولین فدراسیون نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند، امیدوار هستم فوتبال در بخش بانوان بتواند افتخارات آقایان را بدست آورند.

 

شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های این هیات در تابستان گفت: می‌دانستیم در این تابستان شرایط سختی را پشت سر خواهیم‌ گذاشت، خوشبختانه تیم‌های لیگ برتری در فوتبال و فوتسال توانستند نتایج قابل قبولی را به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیات فوتبال، ساماندهی مدارس فوتبال در این زمان بود که خوشبختانه توانستیم به این هدف برسیم.

برادران تصریح کرد: ضمن اینکه توانستیم فستیوال‌های ملی را در دو بخش پسران و دختران برگزار کنیم.

وی بیان کرد: برخی تعمیرات زیر بنایی در استادیوم تختی  و ساختمان هیات فوتبال انجام گرفته‌است. همچنین تلاش خواهیم‌ کرد، حق و حقوقات داوران و عوامل اجرایی هیات فوتبال را پرداخت کنیم.

برادران در خصوص انتخاب رئیس هیات فوتبال مشهد اظهار کرد: در حال حاضر صحبت‌هایی را با افراد مختلف داشته‌ایم و به هیچ عنوان گزینه خاصی نداریم. قطعا این بزرگواران مورد تایید قرار گرفته‌اند، با توجه به اینکه به تازگی دبیر هیات فوتبال را انتخاب کردیم امورات هیات فوتبال مشهد در حال انجام است و نگرانی از این بابت نداریم.

 

به زودی رئیس هیات فوتبال مشهد معرفی می‌شود

وی اضافه کرد: به زودی جلساتی را در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه سریع تر رئیس هیات فوتبال مشهد را انتخاب کنیم.

برادران یادآور شد: قطعا شخصی را انتخاب خواهیم کرد که بتواند تعامل خوبی با هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشته‌ باشد تا بدون مشکل این هیات به فعالیت خود ادامه دهد.

برادران در خصوص حضور جهانی‌فر در هیات فوتبال مشهد عنوان کرد: هیچ مشکلی با جهانی‌فر نداریم و ایشان به عنوان عضو هیات رئیسه با ما همکاری دارند اما با این حال تاکید می‌کنم که بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *