از ابتدای لیگ منتظر چنین فرصتی بودم

سنگربان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: به دنبال اولین پیروزی خانگی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد تبریز خواهیم بود.

محمد عین‌افشار، در خصوص بازی تیمش با گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از بازی با تراکتور تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به دنبال اين موضوع هستيم كه در روز پنج‌شنبه براي کسب سه امتیاز خانگی وارد ميدان شويم.

وی ادامه داد: در بازی با تراکتورسازی تا لحظات پایانی، پیروز بازي بودیم ولی متاسفانه از زمانی که این تیم رو به بازی مستقیم آورد،  تیم ما کمی عقب نشست و در لحظات پایانی در اثر یک غفلت دروازه تیم‌مان باز شد.

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان تصریح کرد: در سه بازی قبلی که در مشهد انجام داده‌ایم، هنوز نتوانستیم پیروز میدان شویم. به دنبال اولین پیروزی خانگی در لیگ برتر مقابل گسترش‌فولاد تبریز خواهیم بود.

عین‌افشار در خصوص تیم گسترش فولاد عنوان کرد: این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران از نظر ساختاری است، فاصله گسترش فولاد با سیاه‌جامگان یک بازی است و به هیچ‌عنوان این تیم را دست کم نخواهیم‌گرفت.

وی در خصوص حضورش در ترکیب اصلی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: از ابتدای لیگ منتظر چنین فرصتی بودم خوشبختانه دو بازی است که درون دروازه قرار گرفتم، احترامی خاصي برای کادر فنی قائل هستم، اميدوارم که بهترین تصمیم را برای انتخاب دروازه‌بان تيم اتخاذ كنند.

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: امیدوارم هستم در روز پنج‌شنبه هواداران در ورزشگاه ثامن حضور داشته باشند تا تیم خود را تشویق کنند.

عین افشار درباره جایگاه تیمش در پایان فصل، افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اتفاقات دو سال گذشته برای باشگاه سیاه‌جامگان رخ ندهد و بتوانیم با نتایج خوب خود رتبه تک رقمی برای باشگاه به ارمغان بیاوریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *