آیا تحت فشار مالی هستید؟

چکیده :گاها فشار مالی کمک می کند بدانیم باید راه بهتری هم باشد! و معمولاً هم، هست. در مقاله زیر مایکل از دیدگاه یک نتورکر با نگاهی متفاوت به تحت فشار مالی قرار گرفتن و چالش های پس از آن، که فرصت بهره مندی از بازاریابی شبکه ای را در دل همین چالش مالی به دست آورده، با شما سخن می گوید. این روزها بعضی ها در فشار مالی هستند. چیز وحشتناکی است. اما باور کنید یا نه، آنقدرها هم بد نیست. مثل یه پرتقال است. در طبیعتش هیچ کمبودی وجود ندارد. اما شما نمی توانید به همان شکل از آن بهره لازم را ببرید. نه تنها باید آن را تحسین کنید، بلکه باید ازش لذت هم ببرید. اگر می خواهید از همه خواصش بهره ببرید کافیست مثلاً آن را از وسط نصف کنید و آب بگیرید. هیچ چیز به خوشمزگی یک لیوان آب پرتقال تازه نیست.

زندگی ما هم خیلی شبیه به این است. وقتی اتفاقات در حالت طبیعی خود رخ می دهند، استعدادهای حقیقی ما خود را نشان نمی دهند. اینطور به نظر می رسد که وقتی تحت فشار قرار می گیریم، آن وقت است که بزرگترین رشد شخصی ما رخ می دهد. و سعی می کنیم استعدادهایمان را بروز دهیم. ما معتقدیم که فشارهای مالی ، راهی است که خدا برای ایجاد تغییرات سر راه ما قرار می دهد. ممکن است شغل خوبی داشته باشیم . اما ناگهان اتفاقی بیفتد و با کاهش درآمد روبرو شویم. دستمزدمان را ندهند یا اخراج شویم. نگاه مناسب به این مسئله این است که حتماً چیز بهتری در انتظارمان است. ما فقط نیاز داشتیم کمی هل داده شویم و آن چیز بهتر را پیدا کنیم. من اگر در مضیقه مالی قرار نمی گرفتم هیچ وقت به بازاریابی شبکه ای بر نمی خوردم. از اینکه بهم می گفتند کی گزارش کار بده، کی مرخصی برو، حقوقت اینقدره، ممکنه اخراج بشی و … این شرایط باعث شدند دست به کار شوم و به کمک بازاریابی شبکه ای برای استقلال مالی خود برنامه ریزی کنم . وقتی که به مرز فشار می رسیم ، دقیقاً زمان بروز اتفاقات فوق العاده ست. موهبت ها، استعداد ها و امیال ما طی این پروسه بروز می یابند. فشار مالی کمک میکند که بدانیم باید راه بهتری هم باشد! و معمولاً هست.

آیا در تنگنای مالی هستید؟ تحت فشارید؟ اگر اینطور است وحشت زده نشوید. وقتی در مضیقه مالی باشید، یعنی زمانش رسیده که دنبال جواب های جدید باشید. یک رویکرد جدید برای مقابله با مشکلات رو به رشد زندگیتان. در هر وضعیتی که هستید، فرصت های رشد را دریابید. با ذهن باز، احساسات و انگیزه های حقیقی خود را بشناسید. واقعاً از زندگی چه می خواهید؟ دوست دارید چه کار کنید؟ از چه کاری خوشتان می آید؟ از چه کاری متنفرید؟ چه چیزی هیجان زده تان می کند؟ عموماً چطور به دیگران سود می رسانید؟ پاسخ این سوالات ممکن است کلید آینده تان باشد. به یاد داشته باشید که اگر مشکلی وجود دارد، حتماً راه حلی هم باید باشد. یک مشکل، اثباتی برای وجود یک راه حل است. فقط کافی است آن را بیابید. من با شما شرط می بندم که خودتون پاسخ یک مشکل خاص هستید. تنها کاری که باید بکنید این است که بدانید در چه کاری تبحر دارید. حتماً در یک زمینه، فوق العاده اید. خدا جنس نامرغوب نمی آفریند. حتی شما را  حلال مشکل دیگران می کند. آن موهبت را پیدا کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. استعدادی که دارید میتواند شما را ثروتمند کند. امروزه در بازاریابی شبکه ای، فرصت برای کسانی که در جستجوی آنند فراوان است. جستجو در اینترنت با موبایل کار راحتی است. بگردید پیدا می کنید. معمولاً مردم تا وقتی که مجبور نشوند دنبال فرصت نمی گردند. طبیعت انسان است. با این روش شما ثروتمندمی شوید. بازاریابی شبکه ای، روزانه به دست کسانی که تحت فشارهای مالی قرار گرفته اند رشد می یابد. به هر حال، چیزی که ضروری است این است که تا وقتی فرصت را نیافته اید، به جستجو کردن ادامه دهید. زندگی در جریان است. با این حال من می دانم وقتی دری بسته می شود، در دیگری باز می شود. بعضی ها به در بسته لعنت می فرستند و نمی دانند که در بزرگتری دقیقاً روبرویشان باز شده است. سخن آخر اینکه در تنگنای مالی قرار گرفتن ، موهبتی است که می تواند شما را به سمت افق های بکر موفقیت هدایت کند.

احتمالاً روزی به این حقیقت پی می برید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *