پیش فروش بلیت قطار در مشهد آغاز شد

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری از مشهد به 27 مقصد در سطح کشور آغاز شد.

محمدهادی ضیایی‌مهر در گفتگو با صبح امروز با اعلام خبر آغاز پیش فروش بلیت قطار در مشهد افزود: پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری از مشهد به 27 مقصد در سطح کشور از ساعت 10 صبح دوشنبه (20 شهریورماه جاری) در تمامی مراکز و دفاتر فروش و نیز به صورت اینترنتی آغاز شد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه کنونی پیش فروش بلیت مربوط به قطارهایی است که از هفتم تا آخر مهر ماه آینده در این مسیرها رفت و آمد دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز قطارهای مسافربری از مشهد به 24 شهر در سطح کشور رفت و آمد داشتند اما در سال جاری شمار این مقاصد به 27 شهر افزایش یافته است.

مدیرکل راه آهن خراسان افزود: برای مهر ماه امسال 95 رام قطار روزانه با ظرفیت 36 هزار و 462 نفر برنامه ریزی شده است که این میزان نسبت به سال گذشته 3/2 درصد بیشتر شده است.

وی با تاکید به اینکه تنها چهار درصد قطارها با اندکی تاخیر اعزام شده اند، ابراز کرد: تلاش شده کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زائران مشهدالرضا در مسیر راه آهن ارتقا یابد و در این راستا میزان تاخیر قطارهای مسافربری اعزام شده از مشهد به 39 ثانیه تقلیل یافته است. از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 96 درصد قطارهای مسافربری بدون هیچ تاخیری و راس ساعت مقرر و مندرج در بلیت از مشهد اعزام شده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *