عامل قتل دختر بچه فریمانی و همدستش دستگیر شدند

در پی گزارش ربایش دختر بچه های خردسال و انتقال آنها برای سرقت طلا به حاشیه شهر تربت جام دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

سردار قادر کریمی گفت: ماموران انتظامی تربت جام در عملیاتی ۲۴ساعته و با هدایت های سرهنگ کیانی وارد عمل شده و عامل این سرقت ها که زنی ۴۰ساله بود را دستگیر کردند. متهم در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت طلای کودکان اعتراف کرد.

این زن جوان که تبعه خارجی و مطلقه است و مادر چهار فرزند است در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس که با دستورات تخصصی مراجع قضایی شهرستان تربت جام انجام شد خودش را در برابر شواهد و ادله ای دید که ناچار به بیان واقعیتی تلخ و تکان دهنده شد.

سردار قادر کریمی گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده  تاکنون به ۱۵فقره ربایش کودکان خردسال و رهاکردن آنها در حاشیه شهرها پس از سرقت طلاهایشان اعتراف کرده است. متهم، این سرقت ها را در شهرهای مشهد ،شاندیز ،تربت جام وتایباد و باخرز انجام داده و جمعه شب گذشته نیز برای انتخاب طعمه به شهرستان فریمان می رود که ناگهان فاطمه پنج و نیم ساله را در حال بازی داخل حیاط خانه پدر بزرگش می بیند.

او با نگاه به اطراف وبا اطمینان از تنها بودن کودک در حیاط ،وارد خانه می شود و فاطمه را برای سرقت یک النگوی کوچک  که ارزش چندانی هم نداشته به داخل سرویس بهداشتی می برد. در این لحظه وقتی زن سنگدل با سرو صدا و مقاومت کودک روبرو می شود او را به قتل رسانده و بلافاصله با سرقت النگو از سرویس بهداشتی بیرون آمده و متواری می شود.

سردار کریمی گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای کشف  دیگر ابعاد مبهم این جنایت فجیع و همچنین رمز گشایی از دیگر اقدامات مجرمانه متهم ادامه دارد. پلیس،مرد جوانی که همدست این زن جوان و به عنوان راننده خودرویی که او را  در سرقت ها همراهی می کرده را نیز دستگیر کرده است.

وی با بیان این مطلب که این زن تبعه خارجی است و از استان سیستان و بلوچستان به خراسان‌رضوی آمده است گفت: احتمال ارتکاب سرقت‌ها و اقدامات مجرمانه در شهرها ودیگر استان‌های کشور نیز متصور است و تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *