خراسان رضوی بیش از سایر استان‌ها در معرض آسیب مدیران ناهمسو با دولت بود

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی بیش از سایر استان‌ها در معرض آسیب مدیران ناهمسو با دولت بود.

حجت‌الاسلام علی عجم درخصوص ضرورت تغییر مدیران در استان اظهار کرد: تغییر تا اندازه‌ای ‌طبیعی است ولی در حال حاضر عملی نیست و کمی زمان می‌برد تا برخی مدیران تغییر کنند.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم نظر دولت بر این است که تغییرات انجام نشود، همان گونه که دولت در مدیریت کشور و تعیین وزرا سعی کرده بود تغییرات گسترده‌ای صورت ندهد.

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی عنوان کرد: به نظر من در مدیریت میانی خیلی تغییرات چندانی رخ نخواهد داد مگر مدیرانی که در دولت‌های قبلی منصوب شده بودند. وی با بیان اینکه ضرورت تغییرات در حدی است که مدیران ناهماهنگ با دولت تغییر کند، تصریح کرد: مدیرانی که دولت و سیاست‌های آن را قبول دارند و مشغول به کارهستند ضرورت ندارد تغییر کنند.

عجم اظهار کرد: انتقاد ما به دولت دراستان خراسان رضوی این است که در دولت یازدهم تغییرات چندانی در سطح مدیریت میانی انجام نگرفت و همان افرادی که با سیاست‌های دولت یازدهم موافق نبوده‌اند بر سر کار هستند.

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی بیش از سایر استان‌ها در معرض آسیب مدیران ناهمسو با دولت بود و چندان تغییری در آن دیده نشده است، مدیران ناهمسو با دولت دوازدهم اگر بخواهند روال گذاشته را پیش ببرند باید تغییرکنند.

عجم با بیان اینکه در استان ما بخش بزرگی از افراد اهل سنت هستند، خاطر نشان کرد: باید در مدیریت استان از افراد  اهل سنت هم استفاده شود.

وی ادامه داد: درانتخابات بانوان و جوانان حضور چشم گیر داشتند و بیشترین نقش را در رای‌آوری آقای روحانی ایفا کردند، باید در مدیریت استان در سطح فرمانداری‌ها، معاونت‌ها، پست‌های مهم استانداری و فرمانداری از بانوان و جوانان استفاده شود که متاسفانه این موضوع  فعلا چشم‌گیر نیست.

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی همچنین پیشنهاد کرد تا از بانوان توانمند به عنوان شهردار در مناطق مختلف استفاده شود.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *