کلاهبرداری با ترفند سرمایه‌گذاری در بورس خارج از کشور

کلاهبردار ۴۷۵ میلیون ریال از دو شهروند با ترفند سرمایه گذاری در بورس خارج از کشور توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در تشریح این خبر گفت: با ارائه مرجوعه قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دوم مشهد مبنی بر کلاهبرداری در بورس موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد چندی پیش از طریق سایت دیوار با تبلیغات در خصوص سرمایه گذاری در بورس با فردی به نام وحید که با تبلیغات واهی و معرفی خود به‌عنوان کارگزار و مشاور اجرایی مرکز بورس مشهد معرفی کرده آشنا شده است. پس از جلب اعتماد برای سرمایه گذاری در بورسی کشورهای خارجی مبلغ قابل توجهی را جهت مشارکت در سرمایه گذاری به حساب کلاهبردار واریز و مقرر شده هفتگی سود حاصل از سرمایه گذاری را واریز کند که به پس از دریافت وجه تماس‌های آنها قطع شده است.

وی گفت: گارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباخته با همکاری تیمی زبده از کارشساسان بلیس فتا برای شناسایی و دستگیر متهم وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهم را بازجوئی‌های علمی پلیس به دو فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد به منبع ۴۷۵  میلیون ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *