پیروزی سپیدِ سیاه‌جامگان در رشت

دیدار تیم‌های فوتبال سیاه جامگان خراسان و سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان میثاقیان به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه عضدی رشت با قضاوت رضا عادل مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند در خانه حریف به یک پیروزی شیرین دست یابند.

گل‌های سیاه‌جامگان را در این دیدار کیوان امرایی در دقیقه ۱۳ و پیام ملکیان در دقیقه ۷۹ به ثمر رساندند. همچنین تک گل سپیدرود را نیز سهیل حق‌شناس در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ناصری کرد.

سیاه‌جامگان با این پیروزی چهار امتیازی شد. شاگردان نظرمحمدی نیز با قبول این شکست دومین باخت خود در لیگ هفدهم را تجربه کردند و بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

 

احتمال باخت سیاه‌جامگان وجود داشت

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان می‌گوید اگر تیمش در نیمه دوم گل تساوی را دریافت می‌کرد احتمال باخت به سپیدرود با نتیجه ۳ بر ۱ هم وجود داشت.

«اکبر میثاقیان»، پس از پیروزی مقابل سپیدرود در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: امام رضا (ع) به ما کمک کرد تا توانستیم بازی را ببریم. بازیکنان‌مان عملکرد خوبی داشتند و من کاری با آمار و ارقام ندارم. چهار پنج موقعیت گل دیگر داشتیم که نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: سپیدرود برنامه‌اش روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند بود زیرا بازیکنان توانمندی دارد. اگر بخواهیم آمار فوتبالی و کلی را حساب کنیم تیم ما بازی بهتری ارائه داد. تیم ما خیلی جوان است اما نمی‌خواهیم با این برد غره شویم و فکر کنیم که می‌توانیم مقام‌های خیلی خوبی به دست بیاوریم. می‌خواهیم به تلاش خود ادامه دهیم. بازیکنانمان سنگ تمام گذاشتند و به آن‌ها خسته‌نباشید می‌گویم. در این دیدار سپیدرود نیز می‌توانست ما را ببرد زیرا آن‌ها موقعیت گل داشتند ولی اگر از نظر تاکتیکی بازی را نگاه کنیم موقعیت‌های ما بهتر بود.

میثاقیان افزود: من در رختکن با بچه‌ها دعوا کردم که اگر در زمان نتیجه یک بر صفر گل بخوریم در ادامه شکست خواهیم خورد. اختلاف یک گل امتیاز خوبی نیست و نمی‌توان به آن تکیه کرد. گفته بودم اگر گل تساوی را سپیدرود به ثمر برساند بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ یا ۳ بر ۱ واگذار خواهیم کرد.

وی درباره میزبانی ورزشگاه عضدی رشت، گفت: از میزبانی این ورزشگاه متشکرم و خوشحالم که مسئولان آن این زمین را به بازی رساندند زیرا ما نگران بودیم که ورزشگاه عضدی رشت نتواند این دیدار را میزبانی کند. آن‌ها چمن و سکوها را آماده کردند و زحمت بسیاری برای آماده‌سازی این ورزشگاه کشیدند.

 

هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در بدترین حالت نباید بازنده می‌شدیم و به هر حال مسئولیت شکست با من است و هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

«علی نظرمحمدی» پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر سیاه جامگان مشهد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی جان داری را شاهد بودیم. کیفیت بازی ما نسبت به بازی اول پیشرفت قابل توجهی داشت.با تغییراتی که ایجاد کردیم سوار بر بازی بودیم. هر موقعیتی که می توانستیم ایجاد کردیم، اما شانس با ما یار نبود و دو گل روی غافلگیری دریافت کردیم.

نظرمحمدی ادامه داد: به هر حال از تلاش همه بازیکنانم رضایت دارم. حتی بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم ناامید نشدیم و فشار را حفظ کردیم و توانستیم گل هم بزنیم. در بدترین حالت نباید بازنده می‌شدیم و به هر حال مسئولیت شکست با من است و هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

وی ادامه داد: کیفیت واقعی ما از هفته 5 یا 6 مشخص می‌شود، چون فعلاً کاملاً کم تجربه هستیم. برخی از بازیکنان تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده‌اند و هفته به هفته بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: باید قبول کنیم که حداکثر استفاده را از بضاعت مالی خود کرده‌ایم. تراکتورسازی با سابقه خود در فوتبال ایران دیدیم که در دو بازی گذشته امتیازی نگرفته است. ما باید کم کم با تجربه شویم. تیم ما چهره تیم بازنده را نداشت؛ هرچند که انتظارات را برآورده نکردیم، اما از نظر کیفی فکر می‌کنم قابل قبول بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم که مسئول اصلی شکست ما بودم و ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

نظرمحمدی درخصوص عدم استقبال خوب از سوی هواداران، عنوان کرد: در سال‌های گذشته هواداران یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم سپیدرود بودند، اما از ظرفیتی که داشتیم درست استفاده نکردیم. مسئولان باید پاسخگوی این موضوع باشند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. بعد از گل اولی که دریافت کردیم تمرکز خود را از دست دادیم، اما خیلی زود به شرایط عادی برگشتیم. گفته بودم اگر گل دوم را نخوریم می‌توانیم گل مساوی را بزنیم که متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم. موقعیت‌های ما را اگر هر تیم دیگری داشت بازنده نمی‌شد. می‌توانستیم 3 بر 2 پیروز شویم. به هر حال به کادر فنی تیم مشهد تبریک می‌گویم و امیدوارم در هفته‌های آینده شرایط‌مان بهتر شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *