ناکامی جاعلان حرفه‌ای برای دریافت تسهیلات ۵ میلیارد ریالی

با تلاش کارآگاهان پلیس‌آگاهی دو فرد سودجو که با جعل اسناد و مدارک هویتی از داشتند از یک بانک تسهیلات دریافت کننده دستگیر و روانه زندان شدند.

در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با جعل هویت و اسناد و مدارک قصد دریافت وام ۵ میلیارد ریالی دارند پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ حمید رزمخواه گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با همکاری حراست بانک مذکور تحقیقات خود را آغاز کردند. پس از چند روز کار گسترده پلیسی و آموزش‌های لازم به عوامل بانک روز گذشته ۲ متهم با هویت و مدارک جعلی دستگیر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این متهمان با بهانه توسعه دامپروری در شهرستان سبزوار اقدام به جعل اسناد برای دریافت مبلغ ۵ میلیارد ریال تسهیلات از سرپرستی بانک کرده و هیچگونه نامه ای در این باره مسبوق به سابقه نمی باشد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه پرونده به همراه هر دو متهم که با جعل و مانور متقلبانه نسبت به تنظیم نامه جلیل و تشکیل پرونده دریافته تسهیلات ۵ میلیارد ریالی را داشتند به دادسرا اعزام و برابر دستور قضایی متهمان با قرار روانه زندان شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *