معرفی 3 اثر پویانمایی با موضوع امام رضا (ع) در مشهد

همزمان با دهه کرامت، سه اثر پویانمایی با موضوع امام رضا (ع) و زیارت آن حضرت، پنجشنبه شب طی آیینی در موسسه فرهنگی قدس مشهد معرفی شد و به نمایش درآمد.

مدیرعامل موسسه آفرینش­های هنری آستان قدس رضوی در باره این آثار گفت: این آثار شامل سه فیلم پویانمایی با عناوین «شهر هزار کبوتر»، «رنگین کمان» و «باغ سلطون» توسط این موسسه تولید شده است.

علی ثابت­نیا افزود: اثر شهر هزار کبوتر، فیلمی 16 دقیقه­ای و 2 بعدی است که مخاطبان آن دختران خردسال بین 5 تا 7 سال هستند و موضوع فیلم زیارت و حجاب است.

وی بیان کرد: این فیلم که توسط رویا نیک منش و مریم هاشمی نژاد کارگردانی شده سرگذشت دختری به نام ریحانه و اشتیاق او برای زیارت امام رضا (ع) را به تصویر می­کشد.

وی اظهار کرد: اثر دوم پویانمایی، فیلم موزیکال «رنگین کمان» درباره نماز باران امام رضا (ع) است که توسط عباس عباسی وزین ساخته شده و آهنگساز آن نیز امیرحسین اسکندری است.

مدیرعامل موسسه آفرینش­های هنری آستان قدس رضوی گفت: اثر سوم آخرین بخش از مجموعه پویانمایی فانوس لالایی است که بخش­هایی از آن قبلا ساخته و اکران شده و امروز آخرین بخش آن به نام «باغ سلطون» معرفی شد.

ثابت نیا افزود: شاعر مجموعه «فانوس لالایی» عبدالجبار کاکایی است که بخش «باغ سلطون» آن را حسین صفایی کارگردانی کرده است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *