فشار زیادی را تحمل کردیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: برای پیروزی مقابل ارژن شیراز سختی زیادی را تحمل کردیم ولی خوشحالم که به حق‌مان رسیدیم.

محسن خبیری پس از پیروزی قاطع تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه در روزی که عملکرد خوبی داشتیم، توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: برای این پیروزی سختی زیادی را تحمل کردیم و در طول هفته  تمرینات خوبی را انجام دادیم. خوشحالم که در روز ولادت امام رضا (ع) این پیروزی را به دست آوردیم.

وی در خصوص برگشت فوق‌العاده تیمش به بازی عنوان کرد: بعد از این که گل اول را دریافت کردیم توانستیم با تمرکز بالا به خوبی به بازی برگردیم و با نتیجه پر گل هفت بر دو بازی را به پایان برسانیم. تمام بازیکنان از جان مایه گذاشتند و جا دارد از تک تک این بازیکنان تشکر لازم را  انجام دهم.

وی در ادامه گفت: این پیروزی پرگل را به تمامی مردم مشهد تقدیم می‌کنیم که در روز ولادت امام رضا (ع) در کنار تیم فرش‌آرا حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختیم.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری عنوان کرد: در بعضی از صحنه‌ها اعتراضاتی داشتم. همیشه بر این موضوع تاکید کرده‌ام که وقتی تیمی جلو می‌افتد داوران در اعلام خطاها سخت‌گیر می‌شوند. در این بازی هم چنین اتفاقی افتاد و برخی از خطاهایی که روی بازیکنانم انجام می‌‎شد را داور مسابقه اعلام نمی‌کرد، ولی در مجموع از عملکرد داوری رضایت کاملی داشتیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *