شکری: حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم!

مربی تیم سیاه جامگان خراسان گفت: تیم پرسپولیس از خط حمله خطرناکی بهره می‌برد، و مهاجمان این تیم قابلیت گل زدن به هر تیمی را دارند.

«رمضان شکری»، در مورد دیدار تیم های سیاه جامگان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی در تهران همیشه سخت است. تیم های استقلال و پرسپولیس تیم های خوبی هستند که در خانه خودشان بهترین عملکردها را دارند. تیم پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است، از خط حمله بسیار خوب و خطرناکی بهره می‌برد و مهاجمان این تیم قابلیت گل زدن به هر تیمی را دارند.

او ادامه داد: البته تیم ما هم حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس نیست. سیاه جامگان به تهران نمی رود که دست خالی از این شهر بازگردد. از تیم پرسپولیس آنالیز خوبی داریم و با توجه به شناختی که از نقاط ضعف این تیم داریم، امیدواریم که با استفاده از مناطق آسیب پذیر این تیم به اهدافمان برسیم.

مربی سیاه جامگان درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: خوشحالم که که توانستیم ظرف 48 ساعت گذشته بازیکنان خوب و با تجربه ای را مانند حمیدرضا علی عسگری،محمدرضا خرسند نیا و میر هانی هاشمی را جذب کنیم.البته این پایان ماجرا نیست چرا که در نظر داریم تا پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در روز چهارشنبه چند بازیکن دیگر را هم به فهرست تیم اضافه کنیم.

شکری در پایان درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: در مجموع عملکرد تیم راضی کننده بوده است و در هر سه مسابقه قبلی عملکرد خوبی داشتیم. حتی برابر فولاد هم عملکردخوبی داشتیم اما متاسفانه از موقعیت هایمان به درستی استفاده نکردیم و روی یک اشتباه هم گل خوردیم و هم بازی را واگذار کردیم. امسال کار را هدف گذاری شده پیش می‌بریم و قطعا رتبه تیم در جدول رده بندی تک رقمی خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *