شورای «مشهد ریزه» باید بی‌دریغ تلاش کنند

فرماندار تایباد گفت: شورای «مشهد ریزه» باید در پیگیری مشکلات مختلف اجتماعی ،فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی و سایرحوزه‌ها ی مربوط بی‌دریغ تلاش کنند.
حسین شرافتی راد در دیدار با منتخبین شورای شهر مشهدریزه در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: اعضای شورای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی، به عنوان منتخبین مردم باید با توکل برخداوند وهمت و تلاش مضاعف خود به اعتماد و رأی مردم پاسخ متقابل بدهند و درراستای عمران وآبادانی شهر تلاش کنند.
وی باتقدیر ازحضورگسترده و مشارکت مردم فهیم و انقلابی بخش میان ولایت باتوجه به ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردم در «مشهد ریزه» افزود: برنامه ریزی وتوسعه فضاهای سبز، ایجاد اشتغال و رفع دغدغه جوانان وخانواده‌ها، رسیدگی به امورات بهداشتی، سلامت وسایر حوزه‌ها با همراهی و همکاری مردم وتلاش منخبین شورای اسلامی محقق خواهد شد.
شرافتی با اشاره به پروژه احداث شهرداری «مشهد ریزه» بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسا ئل در بحث مدیریت برنامه ریزی و توسعه شهری احداث ساختمان شهرداری «مشهدریزه» بود که الحمدالله به سرعت خوبی درحال انجام است و در آینده نزدیک افتتاح و بهره برداری خواهدشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *