شهردار جدید قطعا شهر مشهد را محتول خواهد کرد

انتخاب اعضا شورای پنجم شهر مشهد برای شهرداری نشان داد که وعده تخصص گرایی چه در لیست امید و چه در انتخاب شهردار واقعیت داشته و قطعا تا انتها ادامه پیدا می‌کند.

مهندس تقی زاده با تجربه های فراوان در مباحث شهرداری و آشنایی کامل با اقتصاد، فرهنگ و شیوه های نوین مدیریتی، بی شک چشم اندازی روشن در ۱۴۰۰ برای دومین کلان شهر ایران خواهد داشت.
وی همچنین با دوسال تجربه فعالیت در سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت یازدهم ایده های خوبی در این زمینه برای بهبود وضع فرهنگی دارد که شهری مدرن به ارمغان خواهد آورد.
حال باید در کنار چنین شهردارِ با تجربه ای جوانانی دلسوز و متخصص قرار گیرند تا سرعت پیشرفت سرزمین خورشید را دوچندان کنند.
تحول شهر عزیزمان با ترکیبی از تجربه و تخصص در کنار نیروهای جوان و خلاق که اغلب در سالها فضایی برای نجات شهر نیافتند محقق میشود.

در انتها و در پی انتقادات تاسف بار به شهردار جدید مشهد و اعضا شورای پنجم  باید نکته ای را خاطر نشان کرد که آیا این افراد تاکنون انتخاب شهردار را به یاد دارند؟
منتخبین شورای در این دوره با شفافیت اسامی را اعلام کردند و به هر گزینه طبق دموکراسی موجود رای دادند و خدا را شاکریم که در انتها با اجماع کاملِ ۱۵ نفر شورا این انتخاب صورت گرفت.

 

 

یادداشتی از سید قاسم قدمگاهی 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *