رهبری و دولت تحت تاثیر توطئه‌ها قرار نمی‌گیرند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دیروز در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت‌های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت‌ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله‌ با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند.

رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران می‌دانند که باید در برابر دشمنانشان به خوبی ایستادگی و مقاومت کنند چرا که طی این ۴۰ سال، همواره و هر روز با تحریم‌ها و فشارهای متنوع و اتهام‌های ناروا از سوی دستگاه های‌ تبلیغاتی و سیاسیون آمریکا، مواجه بوده اند.

روحانی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی مورد حمایت ملت بزرگ ایران هستند، گفت: اینها قدرتی هستند که قرآن در باره آنها می‌گوید «تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم» و در برابر دشمنان این ملت، نیروهایی بازدارنده هستند.

رییس جمهور افزود: البته قرآن به این نکته هم سفارش دارد که اگر دشمنان واقعا به دنبال صلح بوده و خواستند دشمنی را کنار گذاشته و با شما رفتار درست داشته باشند، شما هم همان کار را بکنید و راه صلح و سلم را داشته باشید.

رییس جمهور تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند این منطقه حساس، منطقه باثبات و امن‌تری بوده و آبراه‌های حساس این منطقه، آبراه‌های امنی برای دنیا باشد، باید دست از این سیاست‌ها بردارند و بدانند نظام، رهبری شجاع و دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران هرگز تحت تأثیر اینگونه توطئه‌ها و تحریکات قرار نمی‌گیرد و راه خودش را ادامه می‌دهد.

روحانی ادامه داد: تنها راه باقیمانده برای آمریکا، اینست که به حقوق ملت ایران و به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران، احترام بگذارد و بداند تنها در سایه احترام و احقاق حقوق مردم و پیش گرفتن راه مسالمت و صلح منافع مردم آمریکا نیز بهتر می‌تواند تأمین شود.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *