راننده بی گواهینامه دختر جوان را در شاندیز به کام مرگ فرستاد

در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در مسیر شهر شاندیز در شهرستان طرقبه شاندیز به مشهد متاسفانه یک نفر مصدوم و دختر جوان 18 ساله ای در دم جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اعلام این خبر گفت: شب گذشته بااعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی 405 در مسیر شاندیز به مشهد بلافاصله ماموران گشت کلانتری شاندیز و پلیس راه چناران در محل حاضر شدند.

سرهنگ عباس نظافتی در تشریح این خبر افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دختر جوان 18 ساله ای در این سانحه در دم جان خود را از دست داده و خانم جوان 30 ساله دیگری نیز از ناحیه پا به شدت مصدوم که بلافاصله توسط اورژانس مصدوم را به بیمارستان منتقل و هماهنگی های قضایی لازم را جهت انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی انجام دادند.

نظافتی تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده متاسفانه به علت سرعت بالا و عدم مهارت کافی در کنترل خودرو متاسفانه خودرو واژگون و پس از سانحه راننده از محل متواری می شود.

وی افزود: درتحقیقات و بررسی های اولیه ماموران  با  توجه به مدارک و شواهد صحنه حادثه و اظهارات شاهدان عینی هویت راننده  شناسایی و مشخص شد این راننده 30 ساله فاقد گواهینامه بوده و احتمالا به همین علت از صحنه متواری شده است.

سرهنگ نظافتی خاطرنشان کرد: با توجه به جرم بودن رانندگی و همچنین فوت و مجروحیت سرنشینان ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *