تقابل میثاقیان و قلعه‌نویی برنده نداشت

تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان در حالی که تا دقایق پایانی بازی افتتاحیه لیگ برتر از حریف خود عقب بود، در نهایت توانست با درخشش «حسین بادامکی» به یک امتیاز ارزشمند دست یابد.

نخستین دیدار از هفته نخست لیگ برتر در مشهد میان تیم های سیاه جامگان و ذوب آهن برگزار شد که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در این دیدار ابتدا علی حمام، بازیکن لبنانی ذوب آهن به اشتباه در دقیقه 19 دروازه تیم خودش را باز کرد تا شاگردان اکبر میثاقیان با یک گل از مهمان خود پیش بیفتند.

در ادامه یاران امیر قلعه نویی نبض بازی را دست گرفتند و در دقیقه ۳۱ ربیع عطایا دیگر بازیکن لبنانی ذوب آهن بازی را به تساوی کشاند. با آغاز نیمه دوم، محمد نژادمهدی در دقیقه ۴۷ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا امیر قلعه نویی به همراه ذوب آهن شروع خوبی داشته باشد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90 حسین بادامکی بازی را به تساوی کشاند تا لیگ هفدهم با تساوی آغاز شود.

 

درگیری در همین شروع لیگ برتر!

دو بازیکن سیاه جامگان و ذوب‌آهن در شروع لیگ برتر با یکدیگر درگیر شدند و کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه 67 بازی تیم‌های سیاه جامگان و ذوب‌آهن، امیرمحمد پناهی مهاجم تعویضی مشهدی‌ها و محمد نژادمهدی، زننده دومین گل ذوب‌آهن برخوردی با یکدیگر داشتند که موجب توقف این دیدار شد.

این دو بازیکن بعد از برخورد با هم درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند که حسین بادامکی، کاپیتان سیاه جامگان نیز برای دفاع از هم‌تیمی خود به میان آمد ولی در نهایت این قائله با دخالت بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.

حسن اکرمی، داور مسابقه بعد از این درگیری به نژادمهدی و پناهی کارت زرد نشان داد.

 

میثاقیان اولین اخراجی لیگ هفدهم

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم سیاه جامگان اولین اخراجی لیگ برتر هفدهم لقب گرفت.

میثاقیان در وقت های اضافه نیمه دوم بازی این تیم برابر ذوب آهن توسط داور مسابقه با کارت قرمز مواجه شد.

اعتراض ها و واکنش های میثاقیان بعد از به ثمررسیدن گل دوم سیاه جامگان یک کارت قرمز برای او به همراه آورد تا لقب اولین اخراجی لیگ امسال را به خود اختصاص دهد.

 

هنوز خسته بودیم!

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: ما هنوز خستگی آخر بازی با پرسپولیس را داشتیم و این بازی فشار زیادی به ما وارد کرد.

«اکبر میثاقیان» اظهارداشت: ما هنوز خستگی آخر بازی با پرسپولیس را داشتیم و این بازی فشار زیادی به ما وارد کرد. ما با بهترین تیم ایران بازی کردیم، بهترین مربی در این تیم است. این تیم یکی از باشگاه‌های خوب ایران است و مدعی قهرمانی است. ما با ترکیب جوان آمده‌ایم و دیدید که 3 جوان داشتیم که تغییرات آن‌ها خوب بود و خوشبختانه چند موقعیت هم داشتیم.

وی در ادامه افزود: بچه‌ها خیلی غیرتی بازی کردند و با تمام وجود جنگیدند و من از آن‌ها ممنونم.بازی اول بود، ما هنوز زمان زیادی داریم و هنوز با 8 بازی آخر فصل قبل فاصله داریم اما مطمئن هستم بچه‌ها با غیرت و با وجود بازی خواهند کرد.

میثاقیان در مورد داوری گفت: در مورد داوری نمی‌توانم صحبت کنم. فکر می‌کنم داوری بد نبود. داور جوان بود.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در ادامه عنوان کرد: ما چطور آمادگی نداشتیم و قطعاً باید به داورها هم فرصت دهیم. همانطور که ما آماده نبودیم آن‌ها هم به هر حال مثل ما نیاز به فرصت دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم که امسال نتایج خوبی بگیریم، تماشاگران بیایند و بازیکنان جوان تیم را تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر ورزشگاه برای شما مشکل‌ساز نیست، گفت: من مربی تیم هستم، در مورد این موضوع باشگاه باید تصمیم بگیرد و در واقع در شرح وظایف من نیست.

 

بازی کردن در ورزشگاه امام رضا(ع) لذت دارد

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم با این تغییرات مشکلی ندارد، گفت: ما اذیت نشدیم و زمین بد نبود، چمن را درست کرده‌اند، ان‌شاالله در استادیوم امام رضا بازی برگزار شود، بازی در این ورزشگاه لذت بسیار خوبی دارد، من مربی هستم و هرکجا که بگویند بازی می‌کنم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی از شما گلایه داشت، عنوان کرد: او یکی از مربیان مورد علاقه من است خودش هم می‌داند اما بالاخره فوتبال است. من به عنوان یک مربی با شخصیت او را دوست دارم. قلعه‌نویی به سر و صداهایی که ما انجام دادیم گلایه داشت.

وی درباره شرایط یرکوویچ خاطرنشان کرد: او هنوز به آمادگی نرسیده است، یونس هم خوب بازی کرد و تمام تلاش او این بود که زمانی که با من در ابومسلم و پدیده بود برسد. باید کمک کنیم او به روزهای خوب برسد.

میثاقیان همچنین در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید قلعه‌نویی تذکراتی به شما داد، گفت: او در رابطه با کنار خط می‌گفت که زیاد می‌آمدم. بازیکنان ما جوان هستند و نیاز دارند که کنارشان باشم. سعی می‌کنم از حالا آرام‌تر باشم.

 

در حد ذوب‌آهن بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی که 4 تا گل داشته باشد، قابل قبول است.

«امیر قلعه‌نویی»، افزود: بازی که 4 تا گل داشته باشد، قابل قبول است، اما ما در حد ذوب آهن بازی نکردیم. می توانستیم بهتر باشیم و باید تا آخر بازی حرفه ای بازی می کردیم.

وی افزود: ما می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم قبل از اینکه گل دوم را دریافت کنیم بچه‌ها می‌توانستند حفظ توپ کرده و حتی گل سوم را هم به ثمر برسانیم. گل اول را از روی بدشانسی دریافت کردیم. با اینکه دو گل زدیم اما در حد ذوب‌آهن نبودیم البته هفته اول است و باید بگویم شاید سه، چهار دقیقه اول چندین خطا روی حدادی‌فر بازیکن کلیدی ما انجام دادند که باعث شد تا تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه درباره تغییر مکان بازی که پیش از مسابقه اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: باید به این موضوع عادت کنیم آنقدر زمین را تغییر دادند که خودمان هم گیج شدیم و فکر می‌کردیم باید لب مرز بازی کنیم. یاد زمین خاکی می‌افتیم این‌ها خوب نیست. این مسائل برای لیگ ما خوب نیست و باید از آن دوری کنیم چرا که لیگ ما باید حرفه‌ای شود.

 

هیچ وقت اعتراض نداشتم

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید شما به داوری اعتراض داشتید، عنوان کرد: من هیچ وقت اعتراض نداشتم و درباره داوری صحبت نکردم. فقط از میثاقیان گله کردم. شاید داور یکی، دو مورد اشتباه کرد اما من اعتراضی نداشتم. بازیکن ما هم چک خورد و هم اخطار گرفت، همه دیدند. حالا هر چه هست امروز مشخص می‌شود.

وی در پایان، با اشاره به مصدومیت سه بازیکن کلیدی ذوب‌آهن یادآور شد: همان طور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما در حد ذوب‌آهن نبودیم، درخشنده، ستاری و مهدی‌پور سه بازیکن کلیدی ما بودند که مصدوم شدند؛ مهدی‌پور می‌توانست در این بازی به ما کمک کند.اگر بتوانیم یک مهاجم هدف جذب کنیم تیم‌مان بهتر می‌شود.

 

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *