از اعتراف به 100 فقره سرقت تا بازداشت سارق صف نانوایی‌ها

۱۰۰ فقره سرقت در دوسال

عامل سرقت گوشی تلفن همراهان بیماران در بیمارستان‌های مشهد دستگیر و به ۱۰۰فقرهرسرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در اجرای مرحله دیگری از عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت و مطالعه گزارش‌های شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطاعاتی مبنی بر گزارش چند سرقت گوشی تلفن همراهان بیماران در بیمارستان‌ها به دست آمد.  سردار غلامعلی کریمی افزود: بررسی  و پیگیری این سرقت‌ها با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری احمد آباد مشهد در این عملیات گسترده با پیگیری آخرین سرقت اعلامی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی عامل اصلی این سرقت‌ها شد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری عوامل حراست بیمارستان قائم مشهد  متهم ۳۰ساله را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کرد. متهم که دارای سوابق کیفری است و همسرش را طلاق داده همچنین به کریستال معتاد است واز دو سال قبل که از زندان آزاد شده تا کنون ۱۰۰فقره سرقت گوشی تلفن از همراهان بیماران داشته است.

وی با بیان اینکه تحقیقات از این سارق حرفه‌ای با دستورات مقام قضایی ادامه دارد گفت: متاسفانه سهل انگاری شهروندان در مراقبت از وسایل همراه آنان موقعیت را برای ارتکاب چنین سرقت‌هایی فراهم کرده و نکته‌ای که حایز اهمیت است این که اکثر مالباختگان با این باور غلط که وسیله سرقت شده از آنان ارزش پیگیری ندارد وقوع سرقت را به پلیس گزارش نداده‌اند و همین عامل سبب شده فرصت سو استفاده برای چنین سارقی ادامه پیدا کند.

 

گرداننده باند کیف زنی در صف نانوایی دستگیر شد

زنی ۳۶ساله که با همدستی دو زن جوان در صف‌های نانوایی کیف زنی می‌کردند دستگیر شد.  رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش کیف زنی‌های سریالی در صف نانوایی‌های هسته مرکزی شهر مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: با توجه به این که مالباختگان خانم‌ها بودند کنترل و مراقبت‌های نامحسوس برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها که زن بودند آغاز شد. تیم گشت نامحسوس کلانتری  شهید آستانه پرست، گرداننده این باند سرقت را در حال ارتکاب سرقت در صف نانوایی دستگیر کرد اما دو همدست او از صحنه فرار کردند.

وی افزود: متهم که دارای سوابق کیفری  و از سارقان حرفه‌ای است در حالی با دستور مقام قضایی به کلانتری تحویل داده شد که در بازرسی از وسایل  تو دوگوشی تلفن همراه که از اتباع خارجی سرقت شده بود و دیگر وسایل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تحقیقات از این متهم برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او و شناسایی دستگیری دو زن جوان که همدستش بوده‌اند ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *