اردوی رکابزنان سرعتی در مشهد برگزار می‌شود

اردوی تیم ملی سرعت مردان و زنان کشورمان با هدف حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا از ۲۷ مردادماه به میزبانی پیست ثامن مشهد برگزار خواهد شد. به همین منظور کادر فنی تیم ملی و کمیته سازمان لیگ ۶ ورزشکار مرد و زن در رده سنی بزرگسالان و جوانان را برای حضور در این تمرینات دعوت کرده است.

محمد دانشور از استان خراسان رضوی، علی علی‌عسکری از البرز، محمود پراس از تهران، احسان خادمی از خوزستان و خانم ها مائده نظری و فاطمه هداوند از استان‌های تهران و البرز به این اردوی تدارکاتی یک ماهه دعوت شده اند.

اما در بخش جوانان نیز هفت رکابزن برای حضور در اردو از سوی کادر فنی انتخاب شده اند. عباس زارع زاده از یزد، سینا کریمیان از همدان، رضا سلگی از همدان و ایمان رشنو از خوزستان رکابزنان مرد حاضر در این اردو خواهند بود. همچنین رضوان شریفیان از خراسان رضوی، لیلا صادقی از هرمزگان و ستاره زرگر از استان خوزستان در بخش بانوان دعوت به اردو شده اند.

محمد ابوحیدری به عنوان سرمبی و محمد جبرئیلی مربیگری بخش مردان و افسانه سجادی در بخش بانوان هدایت ملی پوشان سرعت کشورمان در این اردو برعهده دارند.

همزمان با برگزاری این اردوی تدارکاتی رکابزنان بخش استقامت پیست نیز در دو بخش جوانان و بزرگسالان به سرمربیگری حسین عسگری در تهران تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *