اجرای اقدامات ویژه برای استقبال از زائران در تابستان

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از ارائه خدمات ویژه همزمان با فصل تابستان همزمان با افزایش ورود زائران به شهر مقدس مشهد خبر داد.

علیرضا صحراگرد با اشاره به حضور میلیونی زائران در شهر مشهد همزمان با فصل تابستان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مانند هر سال اقداماتی برای پذیرایی از زائران در فصل تابستان انجام شده است.

وی افزود: این اقدامات در حوزه‌های پاکسازی معابر ورودی شهر، شست‌وشوی جداول و معابر، جمع‌آوری متکدیان و سد معبر در سطح مناطق، بازدید و رفع نقص سرویس‌های بهداشتی و آبسردکن‌ها و سقاخانه‌ها، شستشوی مخازن جمع‌آوری زباله و.. انجام شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه این اقدامات به صورت مستمر و تا پایان تابستان انجام خواهد شد، تصریح کرد: طی یک ماه ابتدایی تابستان جاری اقداماتی از جمله بازدید و رفع نقص 5223 سرویس بهداشتی، 745 دستگاه آبسرد کن، 204 سقاخانه و شست و شوی 17 هزار و 299 مخزن زباله انجام شده است.

صحراگرد در خصوص پاکسازی و رفت و روب معابر شهر نیز گفت: همچنین در این مدت بیش از یک میلیون و 585 هزار مترمربع از معابر ورودی شهر مشهد پاکسازی شده است؛ در اقدامی دیگر جداول و معابر شهر نیز رفت و روب و پاکسازی شده است.

به گفته وی نظافت 6118 ایستگاه اتوبوس، پاکسازی یک میلیون و 695 هزار مترمربع از اراضی بایر شامل تسطیح و شن‌ریزی ، پاکسازی علف‌های هرز و…، امحاء پوستر، جمع‌آوری پرده ، بنر و ضایعات ، رفع نقص و بازدید آذین‌بندی‌ها، پاکسازی کالها و کانالهای سطح شهر، جمع‌آوری سر شاخه خشک درختان و جمع‌آوری خاک و نخاله از دیگر اقداماتی است که به صورت ویژه برای تابستان انجام شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص رفع سدمعبر و چادرخوابی نیز بیان کرد: در یک ماهه ابتدایی تابستان جاری 4708 مورد رفع سد معبر و همچنین 5675 چادرخوابی نیز جمع‌آوری شده است.

صحراگرد عنوان کرد: در اقدامی دیگر 1127 متکدی نیز جمع‌آوری و در خانه سبز ساماندهی شده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *