بیش از ۹۰ درصد فرمانداران و بخشداران استان در زمره خانواده های شاهد و ایثارگر می باشند

معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار خراسان رضوی دیدار کرد.

دکتر سید جواد حسینی در این دیدار  با بیان اینکه بیش از 90 درصد فرمانداران و بخشداران دولت تدبیر و امید در استان از خانواده شاهد و ایثارگر می باشند، اظهار داشت: 78 درصد آحاد مردم از عملکرد دولت یازدهم در حوزه ایثار و شهادت رضایت داشته اند.

حسینی با اشاره به اینکه با گذشتن 38 سال از انقلاب اسلامی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهیدان و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان حفظ شده است، گفت:  عملکرد خانواده های شاهد و ایثارگران و فرزندان آنها باید بگونه ای باشد که مدیران به دنبال آنها باشند.

وی ادامه داد: گلایه هایی در خصوص کاستی‌ها و یا عدم اجرای قوانین وجود دارد که باید جمعیت ایثارگران به عنوان یک مطالبه گر در این حوزه وارد شود و مسئولین اجرایی نیز در جهت رفع این کاستی ها اقدام نمایند.

در این جلسه سیدمجتبی حسینی دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار خراسان رضوی نیز با اشاره به فعالیت های این جمعیت عنوان کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگربا تمرکز کلیه منابع و امکانات خود به دنبال ایجاد بستری جهت نخبه پروری، تحقق منویات مد نظر مقام معظم رهبری، دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای اندیشه و تفکر جهادی است.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران همواره در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قدم بوده اند اما برخی از آنها با مشکلاتی مواجه هستند که نیاز به کمک مسئولان امر دارند و درخواست داریم تا در این زمینه مساعدت لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این دیدار فتحی نیا مشاور استاندار در امور ایثارگران و شهناز رمارم منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهد حضور داشتند.

 

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

 

image_print
774 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *