1

بیش از ۹۰ درصد فرمانداران و بخشداران استان در زمره خانواده های شاهد و ایثارگر می باشند

معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار خراسان رضوی دیدار کرد.

دکتر سید جواد حسینی در این دیدار  با بیان اینکه بیش از 90 درصد فرمانداران و بخشداران دولت تدبیر و امید در استان از خانواده شاهد و ایثارگر می باشند، اظهار داشت: 78 درصد آحاد مردم از عملکرد دولت یازدهم در حوزه ایثار و شهادت رضایت داشته اند.

حسینی با اشاره به اینکه با گذشتن 38 سال از انقلاب اسلامی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه خون شهیدان و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان حفظ شده است، گفت:  عملکرد خانواده های شاهد و ایثارگران و فرزندان آنها باید بگونه ای باشد که مدیران به دنبال آنها باشند.

وی ادامه داد: گلایه هایی در خصوص کاستی‌ها و یا عدم اجرای قوانین وجود دارد که باید جمعیت ایثارگران به عنوان یک مطالبه گر در این حوزه وارد شود و مسئولین اجرایی نیز در جهت رفع این کاستی ها اقدام نمایند.

در این جلسه سیدمجتبی حسینی دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار خراسان رضوی نیز با اشاره به فعالیت های این جمعیت عنوان کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگربا تمرکز کلیه منابع و امکانات خود به دنبال ایجاد بستری جهت نخبه پروری، تحقق منویات مد نظر مقام معظم رهبری، دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای اندیشه و تفکر جهادی است.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران همواره در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قدم بوده اند اما برخی از آنها با مشکلاتی مواجه هستند که نیاز به کمک مسئولان امر دارند و درخواست داریم تا در این زمینه مساعدت لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این دیدار فتحی نیا مشاور استاندار در امور ایثارگران و شهناز رمارم منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهد حضور داشتند.

 

 

منبع: استانداری خراسان رضوی