کشف بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 130 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری یک قاچاقچی توسط مرزداران هنگ تایباد خبر داد .

️سردار جان نثار، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق در مرزهای استان ، مرزداران این فرماندهی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و و دستگیری یک قاچاقچی طی عملیات های جداگانه ای شدند.

وی در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی طی سه عملیات جداگانه در نقطه صفر مرزی با قاچاقچیان مواد مخدر که قصد ورود به خاک کشور را داشتند ، درگیر و قاچاقچیان بعلت حضور پررنگ و بموقع نیروها  تاب مقابله را نداشته و با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی زمین با به آنسوی مرزمتواری شدند.

️سردار جان نثار در ادامه تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی محل های درگیری موفق شدند بیش از 130 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و حشیش را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه مرزداران این فرماندهی از هیچ تلاشی در جهت برخورد با قاچاقچیان دریغ نمی نمایند ، افزود: مأمورین این فرماندهی در یکی از عملیاتها یک قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

وی در پایان خطاب به قاچاقچیان مواد مخدر گفت : مرزداران و مرزبانان استان خراسان رضوی با جدیت و مقتدرانه با هرگونه ناامنی در نقاط مختلف مرزی به شدت برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد تا قاچاقچیان مواد مخدر نقشه های شوم خود را در مرزهای این استان عملی نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *