وضعیت پینگ‌پنگ بازان ایران در رنکینگ جدید جهانی

رنکینگ جدید فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در حالی اعلام شد که بیشتر نمایندگان ایران در رده سنی بزرگسالان با سقوط مواجه شده اند.

جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام شد. بر اساس رنکینگ جدید منتشر شده که مربوط به تیرماه است و در بخش مردان، نوشاد عالمیان همچنان در جایگاه 69 قرار دارد در حالیکه برادر وی نیما عالمیان با دو پله صعود به رده 98 رسیده است. امین احمدیان در رده بندی جدید ITTF هشت پله صعود کرده و به جایگاه 420 رسیده است دیگر بازیکنان ایران در این بخش اما با سقوط مواجه شده اندو

در بخش بانوان رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز، مهشید اشتری تنها بازیکنی است که صعود داشته است. اشتری با ۶۶ پله صعود در جایگاه ۵۲۹ جهان قرار گرفته است. در این بخش پریناز حاجی لو با ورود به رنکینگ جهانی در جایگاه ۴۹۵ قرار گرفته است.

در بخش جوانان پسر امین احمدیان بایک پله سقوط درجایگاه ۵۳ جهان قرار گرفته وامیرضا عباسی موفق شده با ورود به رنکینگ جهانی در رتبه ۱۰۱ جهان قرار گیرد. همچنین در بخش جوانان دختر، پریناز حاجیلو با ورودی موفقیت آمیز به عنوان نفر اول جوانان ایران در رده بندی جهانی در جایگاه۱۶۶ قرار گرفته است ومهشید اشتری هم با ۵۶ پله صعود در جایگاه ۱۸۴ قرار گرفته است. همچنین فاطمه زهرامختار رضائی با سه پله صعود در جایگاه ۳۶۱ قرار گرفته است.

در بخش نوجوانان دختر پریناز حاجیلو در رده ۴۴ قرار گرفته و شیما صفائی دیگر نوجوان در حال رشد کشورمان با ۶ پله سقوط در جایگاه ۷۸ ایستاده است. در این رده بندی جدید هیچ نماینده ای از نوجوانان پسر کشورمان حضور ندارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *