هیات مدیره جدید شرکت پدیده معرفی می شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هیات مدیره جدید شرکت پدیده به زودی معرفی می شود.

علی رسولیان افزود: در این راستا هم از سهامداران این شرکت و هم از کسانی که توانمندی و ارتباط مناسب برای جذب سرمایه و اجرای پروژه را دارند می توان در ترکیب هیات مدیره آن استفاده کرد.

وی اظهار کرد: برای این منظور گزینه هایی بررسی شده و تاکید بر انتخاب فردی است که بتواند شرکت پدیده را به نقطه مناسب برساند.

وی با بیان اینکه دولت حل مشکلات شرکت پدیده را پیگیری می کند گفت: دولت با همکاری قوه قضاییه و محوریت وزارت کشور و ستاد تدبیر خراسان رضوی با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با این شرکت می باشد.

رسولیان افزود: وزیر کشور بعد از ارائه گزارش وضعیت این شرکت به مجلس شورای اسلامی و بررسی های لازم بر پیگیری قاطع مسائل مربوط به آن به ویژه از سوی استان تا حل و فصل نهایی تاکید کرده است.

وی ادامه داد: جلسات کمیته اجرایی برای حل مشکلات این مجموعه با دقت و جدیت در حال برگزاری است و بازرس ویژه ای برای بررسی و ارزیابی مسائل مختلف آن از مدتی قبل فعال شده و گزارش های مطلوبی نیز تاکنون ارائه شده است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود مردم و سهامداران این شرکت در حل مسایل و مشکلات آن مشارکت کنند تا سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.

رسولیان گفت: هم اکنون شروع ساخت و سازها و تعیین هیات مدیره جدید در اولویت اقدامات در این زمینه است.

وی با بیان اینکه فرآیندهای مربوط به شروع عملیات اجرایی پروژه های این شرکت با رعایت دقت و حساسیت های ویژه در دست انجام است، افزود: از بین 38 شرکت ملی عمرانی که در مناقصه پدیده شرکت کرده اند 18 شرکت بزرگ و مطمئن برای مرحله نهایی انتخاب شدند و هم اکنون برنده نهایی آن نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: مقدمات کار و تجهیز کارگاه ها نیز در دست انجام است که امیدواریم عملیات اجرایی پروژه ها همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) آغاز شود.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *