نگارخانه‌ها نیاز به تبلیغات دارند

مدیر نگارخانه ارغوان گفت: نگارخانه‌ها نیاز به تبلیغات دارند تا مردم با فضای کار و هویت این مجموعه‌ها بهتر آشنا شوند.

زینب امت‌رضا در خصوص مطالبات خود از شورای شهر و شهرداری آینده اظهار کرد: من به عنوان مدیر نگارخانه ارغوان از شهرداری و معاون فرهنگی آن توقع دارم که تبلیغاتی را برای نگارخانه‌ها در نظر بگیرد و این درخواست را با توجه به تابلوهای تبلیغاتی که در سطح شهر قرار دارد، پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: حتی می‌توان یک تقویم نگارخانه‌ای در اختیار مردم قرار داد تا مردم در سطح شهر از کار و برنامه‌هایی که در این مجموعه‌ها برگزار می‌شود، اطلاعات کافی را کسب کنند.

مدیر نگارخانه ارغوان افزود: وقتی این تبلیغات در سطح شهر همگانی شود، مردم در رفت‌وآمدهای خود با دیدن این تبلیغات از برنامه‌ها هفتگی نگارخانه‌های مشهد اطلاعات کسب می‌کنند.

امت‌رضا با اشاره به اینکه این تبلیغات باعث  فرهنگ‌سازی در بین مردم می‌شود و ماهیت این نگارخانه‌ها و برنامه‌های اجرایی آن برای مردم آشکار می‌کند، تصریح کرد: این تبلیغات نه تنها به نفع نگارخانه‌هاست بلکه برای هنرمندانی که در این نگارخانه‌ها آثار خود را به نمایش می‌گذراند نیز تبلیغات محسوب می‌شود و باعث می‌شود این هنرمندان علاوه بر مطرح شدن و استقبال از آثارشان، کارهای خود را به فروش برسانند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد می‌توانند در فرودگاه و راه‌آهن این تبلیغات را انجام دهند تا توریست‌ها و حتی مسافران برای بازدید به این نگارخانه‌ها سر بزنند و با هنر و هنرمندان مشهد نیز آشنا شوند.

مدیر نگارخانه ارغوان با بیان اینکه بازدید خود افراد شورای شهر و شهرداری از این نگارخانه‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی مردم بگذارد، تصریح کرد: به این واسطه استقبال، نگارخانه‌ها پیشرفت خواهند کرد. البته این کار به تنهایی نیز یک امر برای فرهنگ‌سازی محسوب می‌شود.

امت‌رضا ادامه داد: این شخصیت‌ها با حضور خود و بازدید از آثار هنرمندان به شخصیت و آثار آنان احترام گذاشته و باعث دیدن شدن آن‌ها در بین مردم می‌شوند.

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *