قوچان رتبه نخست کشوری در واگذاری تلفن ثابت به مشترکین

رئیس مخابرات شهرستان قوچان گفت: این شهرستان در بحث تحویل و واگذاری تلفن ثابت به مشترکین عملکرد مناسبی دارد و زمان تحویل تلفن ثابت به مشترک پس از ثبت‌نام قطعی به صورت میانگین 1.5 روز است.

علی اصغر شعبانیان ظهر امروز 21 تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استراتژی مخابرات ارائه خدمات روی بستر فیبر نوری است، عنوان کرد: شهرستان قوچان به عنوان چهارمین شهر در خراسان‌رضوی به واگذاری اینترنت پرسرعت بر روی فیبر نوری به مشترکین اقدام کرده است و هم اکنون توانایی واگذاری اینترنت فیبر نوری درخیابان‌های اصلی شهر قوچان که محل عبور فیبر نوری است فراهم شده است که این کار با هزینه بسیار اندک و به صرفه انجام می شود.

وی با بیان اینکه 13 سایت مخابراتی اینترنت 4G در شهرستان قوچان وجود دارد،تصریح کرد:به زودی دو سایت مخابراتی جدید در محل خیابان مصطفی خمینی و در منطقه کوی دانش و اداره محیط زیست نصب می شود و این سایتها دارای سرعت دانلود و اپلود مناسبی هستند و در این زمینه هم شهرستان قوچان رتبه پنجم استانی را دارا است. تقریبا تمام نقاط شهرستان همچون انتهای روستاهای فرخان، علی آباد و مزرج تا شهرک صنعتی پشتیبانی می‌شود و اگر موردی باشد یا بسیار سریع حل می‌شود و یا مشکل به دلیل مواردی بوده که گوشی همراه مشترک اینترنت را پشتیبانی نمی‌کند و یا تنظیمات را به درستی انجام نداده است.

 

منبع: ایسنا

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *