فرش‌آرا برای برد وارد زمین می‌شود

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: با شناختی که از قرچک داریم،  برای کسب سه امتیاز  وارد میدان خواهیم‌شد.

محسن خبیری در خصوص شرایط تیم فرش‌آرای مشهد اظهار کرد: در هفته دوم لیگ برتر بازی بیرون از خانه سختی مقابل شهرداری ساوه داشتیم، زیرا با توجه به اینکه حضور این تیم در لیگ برتر قطعی نشده‌بود، شناخت زیادی از این تیم نداشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با کمک کادر فنی و بازیکنان توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و این تیم را در شرایط بازی آنالیز کنیم و با تغییراتی که انجام دادیم از نظر مالکیت توپ و تاکتیک بر حریف غلبه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: شهرداری ساوه در دفاع تیمی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و تمام تلاش خود را بر روی ضد حملات گذاشته‌بود، ولی خوشبختانه توانستیم در نیمه اول گل نخست را وارد دروازه حریف کنیم و در نیمه دوم هم چند موقعیت داشتیم که فقط از یک موقعیت خود استفاده کردیم.

خبیری در خصوص بازی هفته سوم تیمش مقابل قرچک عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان در تمرینات با انرژی  ظاهر می‌شوند و برای کسب سه امتیاز بازی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کنند. قطعا بازیکنانم در زمین نیز با کیفیت ظاهر خواهندشد و هدف ما کسب سه امتیاز خواهد بود.

وی گفت: تیم قرچک در سال گذشته توانسته از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند، بازی نخست این تیم را آنالیز کردیم و تلاش خواهیم‌کرد که بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته‌باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار افزود: همیشه طرفداران مشهدی بهترین طرفداران ایران بوده‌اند، قطعا با کمک این طرفداران انگیزه بازیکنان بیشتر خواهدشد و می‌توانیم تلاش بیشتری را برای موفقیت انجام دهیم.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *