عباسی: با قدرت در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد

مدیرعامل تیم سیاه‌جامگان مشهد گفت: موضوعي درباره محروميت مصطفي احمدي وجود ندارد و او براي ما به ميدان می‌رود.

«علی عباسی» درباره شرایط سیاه‌جامگان اظهارکرد: با برگزاری اردوی ترکیه و تهران خوشبختانه تیم به شرایط خوبی رسیده است و انشالله با قدرت در لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

وی افزود: طی چند روز قبل بازیکنانی را که کادر فنی مورد نیازش بودجذب کرده‌ایم و تیم در شرایط خوبش به سر می‌برد و در آینده‌ای نزدیک دو سه بازیکن دیگر هم به تیم اضافه خواهند شد و تیم تکمیل می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه سیاه‌جامگان امسال به دنبال این است تا رتبه‌ای بهتر از فصل قبل کسب کند، اظهار کرد: میثاقیان به عنوان یک مربی با تجربه کارش را به خوبی بلد است و فصل قبل که همه کارشناسان تیم ما را سقوط کرده خطاب می‌کردند اما میثاقیان با دانش و تبحری که دارد توانست این تیم را نگه دارد و امسال هم به دنبال نتایجی بهتر است.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درباره برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع)گفت: در حال رایزنی هستیم و احتمال خیلی زیادی است که بازی‌ها در آن جا برگزار شود. در این موضوع باید از لطفی که آیت‌الله رئیسی برای ما انجام دادند که تیم‌های شهرمان از این فرصت استفاده کنند تشکر زیادی نماییم. همچنین از آقای هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی که این شجاعت را داشتند و اقدام و پیگیری‌های لازم را هم انجام دادند تا بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار شود سپاسگزار هستیم و مطمئنیم این اتفاق خوبی برای شهر مشهد است.

وی درباره اینکه آیا پیش از شروع لیگ برتر با تیم پدیده بازی خواهند کرد یا خیر، افزود: ما با تیم پدیده قبل از لیگ بازی دوستانه‌ای نداریم، اما تا قبل از شروع لیگ، با تیم برق نوین شیراز و آلومینیوم اراک در مشهد بازی کردیم.

عباسی همچنین در خصوص شایعه محرومیت مصطفی احمدی از سوی کمیته انظباطی به دلیل فسخ قرارداد با پدیده گفت: موضوعی درباره محرومیت مصطفی احمدی وجود ندارد و او برای ما به میدان خواهد رفت. چنین موضوعاتی را هم درباره محرومیت او نشنیده‌ام ولی قطعا در بین دو تیم همشهری این موضوعات حل می‌شود و اگر مسئله‌ای باشد در بین دو تیم حل می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *