ضمانت اجرایی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا ضروری است

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ضمانت اجرایی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا دیده شود، آمریکایی‌ها در قانون گذاری‌هایشان ضمانت اجرا تعریف می‌کنند، بنابراین باید ضمانت اجرایی این طرح دیده شود.

محمدجواد کریمی‌قدوسی با اشاره به ضوروت و اهمیت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی باید مقابله به مثل کند. مبارزه با آمریکا یکی از آرمان‌های انقلاب است ولی این باید به قانون هم تبدیل شود. قانونی که تمام بخش‌های مرتبط با جمهوری اسلامی مثل قوه قضائیه و قوه مجریه و سایر دستگاه‌ها را موظف کند تا طبق این قانون در حفظ آرمان‌های انقلاب در مقابله با دشمنی‌های امریکا اقدام کنند.
نماینده مردم مشهد طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا را بسیار خوب برشمرد و اظهار داشت: این طرح خیلی از بخش‌های مبارزه با استکبار را در چارچوب قانون تعریف کرده و برای آن وزن و اندازه معین کرده است. حوزه اتباع، تحریم‌ها، مسایل امنیتی و حمایت از جریان‌های مستقل و مقاومت در منطقه در این طرح دیده شده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اظهار به اینکه ضمانت اجرایی این طرح باید دیده شود، تصریح کرد: نقدی در کمیسیون امنیت بر این طرح داشتیم که باید ضمانت اجرایی این طرح دیده شود، آمریکایی‌ها در قانون گذاری‌هایشان ضمانت اجرا تعریف می‌کنند، تیم هوشمند رصد تحریم‌ها را مشخص می‌کنند و به کشورها سفر می‌کنند و کشورهایی که با ما مبادلات داشتند، جریمه‌های سنگینی را از آنها دریافت می‌کردند بنابراین باید ضمانت اجرایی این طرح دیده شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *