شرور خیابانی در آزادشهر گرفتار شد

پسرجوانی که در منطقه آزادشهر مشهد با حمله به زنان جوان از طعمه‌های خود زورگیری می‌رد دستگیر شد.

پسر 21ساله با این که سن و سالی از او نگذشته است، شش فقره سابقه کیفری در پرونده زندگی خود دارد. او از مدتی قبل نقشه‌ای به سرش زد، تصمیم گرفت پول مفت و بادآورده به جیب بزند. پسرجوان که عباس نام دارد چاقویی خریداری کرده و در خیابان‌های خلوت محدوده منطقه آزادشهر مشهد نقشه خود را عملی کرد. البته ابتدا در این فکر بود که از چه کسانی زورگیری کند بالاخره به این نتیجه رسید که در کوچه‌های خلوت به خانم‌های جوان حمله‌ور شده و با تهدید چاقو از آنها سرقت می‌کرد. در آخرین سرقت خشن خود، ساعت هفت روز گذشته در محدوده بلوار امامت مشهد وارد خیابانی خلوت شد. او با موتور سیکلت کنار زنی جوان توقف کرد. بلافاصله از موتور سیکلت پیاده شد و درحالی‌که چاقویی در دستش بود به سوی زن جوان حمله کرد. ژسر 21ساله گوشی و کیف دستی زن جوان را به زور گرفت و به سمت موتورسیکلت خود برگشت تا از صحنه بگریزد.

دستگیری سارق خشن خیابانی:

فرمانده انتظامی مشهد درباره این پرونده گفت: درپی گزارش سرقت‌های خشن از عابران پیاده در منطقه آزادشهر و محدوده بلوار امامت مشهد دستورات لازم با توجه به اهمیت موضوع به سرکلانتری غرب مشهد صادر شد.

سرهنگ محمدبوستانی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد در این ماموریت ضربتی طرح کنترل و مراقبت‌های نامحسوس پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند و باتوجه به سرنخ‌هایی که درباره این سرقت‌ها داشتند، جوانی موتورسوار را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: این جوان موتورسوار در خیابان امامت68 قصد زورگیری از خانمی جان داشت که خود را در حلقه محاصره ماموران پلیس دید. در بازرسی از این پسرجوان، تعدادی کارت عابربانک، دو دستگاه گوشی تلفن همراه  دیگر وسایل سرقتی کشف شد. تحقیقات پلیسی درباره این پرونده با دستورات کارشناسان برآوردهای اجتماعی پلیس نیز مورد مطالعه و واکاوی قرار می‌گیرد، چرا که پسری 21ساله شش فقره سابقه کیفری در کارنامه سیاه خود دارد و از سویی بی توجهی والدین به روش‌های صحیح فرزندپروری و کم‌کاری نهاد خانواده سبب شده او چنین سرکش و زیاده‌خواه بار بیاید و از مسیر درست زندگی فاصله بگیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *