سرقت‌های سریالی سه زن سارق در چهار استان کشور

فرمانده انطامی مشهد از دستگیری سه زن جوان که در استان های کرمان، فارس، هرمزگان و مشهد مرتکب سرقت‌های زنجیره‌ای از مسافران خط 50، 830 و 831 اتوبوسرانی مشهد و همچنین در مقابل یکی از مراکز تجاری بزرگ این شهر، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مالباختگان زن هستند و با توجه به این سرنخ تیم‌های پلیسی کلانتری ۳۴ بانوان مشهد تحقبقات گسترده خود را آغاز کردند. افسران پلیس را در این مامور با انجام چهره زنی متهمان و پس از چند ساعت کنترل و مرا قبت‌های نامحسوس توانستند سه عامل این سرقت‌های خیابانی را در حال ارتکاب جرم دستگیر کنند. در بازرسی اولیه از وسایل همراه سهیلا ۴۸ ساله، محبوبه ۴۱ ساله و نادیا ۲۶ ساله اهل استان کرمان که بررسی سوابق آنها نشان می‌دهد دارای چند فقره سابقه کیفری هستند. سه دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۵۵هزار تومان و دیگر و سایل سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی حاکی از آن بود که متهمان دارای هشت فقره سرقت با نام‌های مستعار در استان کرمان، فارس، هرمزگان و شهرهای استان خراسان رضوی هستند و از مدتی قبل در مشهد نیز مرتکب سرقت از بانوان می‌شدند. تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر زوایای احتمالی انجام این سرقت‌ها ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *