دیگران‌ فقط‌ حرف‌ زدند اما ایران‌‌ در میدان‌ مبارزه‌ با داعش‌ بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همت و غیرت مردم عراق در کنار فتوای تاریخی آیت‌الله سیستانی در آزادسازی موصل بسیار تأثیرگذار بود اما اگر کمک‌های ایران از ابتدای شروع ماجراجویی‌های داعش در منطقه نبود این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.
علی لاریجانی امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم و آغاز عملیات اجرایی ساخت هشت مجموعه ورزشی در مناطق هشتگانه قم، با اشاره به اجرای پروژه‌های موفق در طول 2 سال اخیر گفت: افتتاح این تقاطع گره کور ترافیکی از این منطقه را بسیار روان‌تر خواهد کرد.

وی افزود: این شهدای مدافع حرم بودند که غده بدخیم تروریست را در منطقه متلاشی کردند و زمان ثابت کرد که دیگران فقط حرف زدند اما فقط این ایران بود که در میدان مبارزه همراه ملت عراق و سوریه تا آخرین‌نفس مبارزه کرد.

رییس مجلس اظهار کرد: همت و غیرت مردم عراق در کنار فتوای تاریخی مرجع گران‌قدر آیت‌الله سیستانی در این زمینه بسیار تأثیرگذار بود اما اگر کمک‌های ایران از ابتدای شروع ماجراجویی‌های  داعش در منطقه نبود این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.  کشورهای دیگر تنها حرف زدند و ائتلاف‌های مختلفی را تشکیل دادند اما در میدان جنگ و عمل فقط ایران و نیروی قدس سپاه به یاری ملت عراق و سوریه آمد که این در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

منبع: خبرآنلاین

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *