خاک بر سر ما با این فوتبال!

پیشکسوت فوتبال ایران از برکناری ناگهانی اسدی از دبیرکلی فدراسیون به شدت انتقاد کرد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در رابطه با تغییراتی که در فدراسیون فوتبال با رفتن اسدی و سرپرست دبیرکلی ساکت صورت گرفت، اظهار کرد: بی‌عرضگی فدراسیون فوتبال دلیل این اتفاقات است، دست کیروش درد نکند که تیم ملی کشورمان را به جام جهانی برد اما وی به وظیفه‌اش عمل کرده‌است. اگر قرار بود به جام جهانی نرویم اصلا چرا باید به کیروش این همه پول بدهیم؟

وی با تاکید بر اینکه وظیفه کیروش بوده که تیم ملی کشورمان را به جام جهانی ببرد، افزود: اگر قرار بود به جام جهانی نرویم، یک مربی درجه هفت می‌آوردیم که فقط لازم باشد پول غذای وی را تامین کنیم.

خداداد ضمن تاکید بر ضعف فدراسیون در خصوص عملکرد اسدی در دوران حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: اگر عملکرد اسدی راضی‌‌کننده نبود پس چرا وی را در این پست گذاشتند؟ چرا اصلا او را آوردند که باز بخواهند به این شکل بردارند؟

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان در رابطه با اینکه گفته می‌شود دلیل حضور اسدی در فدراسیون فوتبال، حمایت گودرزی، وزیر سابق ورزش کشورمان از وی بوده‌است، تاکید کرد: اصلا و ابدا به این رابطه‌ها کاری ندارم و به من ربطی ندارد، اما اگر قرار است اسدی بیاید یا برود باید این فدراسیون فوتبال باشد که در خصوصش تصمیم‌گیرنده باشد، نه اینکه کیروش در فیس‌بوکش چیزی بنویسد و تاج سریع ساکت را جایگزین اسدی کند.

عزیزی گفت: خاک بر سر ما کنند با این وضعیت کار کردن در فوتبال!

بازیکن سابق کلن آلمان در خصوص مشاغل متعدد ساکت در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این سمت‌ها مبارک آقای ساکت باشد. در فوتبال ما قحط‌‌الرجال است و آدم فوتبالی در فوتبال ایران کم داریم. برای ساکت احترام زیادی قائلم و ایشان همواره به من محبت داشته اما این رویه اشتباه است.

عزیزی در خصوص شرایط تیم‌های مشهدی در لیگ برتر هفدهم خاطرنشان کرد: تا زمانیکه پول در فوتبال مشهد نباشد نمی‌توان به آینده امیدی داشت. شاید پدیده بتواند در فصل آتی نتیجه بهتری کسب کند اما سیاه‌جامگان به گمانم شرایطش فرقی نکرده‌است.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی قائل است یا نه، گفت: با وجود تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن، واقعا می‌توان شانسی برای پدیده قائل شد؟ خرید اکبر صادقی برای پدیده کار خوبی بود و این بازیکن می‌تواند به پدیده کمک زیادی بکند. اما در کل اگر با خرید خلعتبری و قاضی بخواهیم فکر کنیم پدیده شانس کسب سهمیه آسیایی است، پس تراکتور، سپاهان و ذوب باید چه بگویند؟

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *