جواب «ترقه بازی» را با «موشک ذوالفقار»دادیم

امام جمعه موقت مشهد گفت: وقتی حکومت در اختیار اسلام باشد، می‌توان جواب ترقه‌بازی را با موشک ذوالفقار داد و داعش ساخته دست مستکبران عالم را مچاله کرد.

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ذهن مردم نهادینه‌شده بود که به پیروزی رسید، اظهار کرد: امام(ره) بذر انقلاب را در ذهن مردم جای داد و پس از به ثمر نشستن، آن را به جوانی برومند تبدیل کرد.

فرزانه با بیان اینکه امام راحل برای این انقلاب جوان، چند آرمان جاودانه در نظر گرفت، ادامه داد: مقام معظم رهبری در ادامه آرمان‌های والای امام راحل دریکی از سخنرانی‌های خود، ده محور را به‌عنوان آرمان‌های امام بیان کردند که از آن جمله می‌توان به استکبارستیزی، وحدت و انسجام، استقلال همه‌جانبه و آرمان نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سه عامل، رسیدن به این آرمان‌ها را تضمین می‌کند، خاطرنشان کرد: اولین عامل، «حقانیت اهداف» است؛ ازاین‌جهت معتقدیم حقانیت هدف ما، نتیجه‌بخش بودن آن را تضمین می‌کند که خداوند پیروزی حق را تضمین کرده است.

امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: دومین عامل، وجود ملتی متحد، بصیر و ولایتمدار است؛ ملتی با این خصوصیات هرگاه به نقطه‌ای برسند که برای آنان امری تبدیل به یک خواسته عمومی تبدیل شود، حتماً به آن دست می‌یابند و موفقیت در پس خواست آنان است.

وی، حکومت اسلامی را عاملی برای بقای اسلام دانست و گفت: عامل دیگر عبارت است از وجود یک حکومت حق و الهی چرا که اگر حکومت را از اسلام بگیریم، چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

فرزانه، قدرت اجرایی و پاسخگویی حکومت اسلامی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: وقتی حکومت در اختیار اسلام باشد، می‌توان جواب ترقه‌بازی را با موشک ذوالفقار داد و داعش ساخته دست مستکبران عالم را مچاله کرد.

وی با هشدار نسبت به فراموش‌شدن هر یک از این اهداف و آرمان‌ها، گفت: باید توجه داشت که هرکدام از این اهداف، یک ضد و مقابل دارد که می‌تواند آن را از ذهن ما دور کند.

امام جمعه موقت مشهد مقدس غفلت از استکبار را عاملی برای فراموشی آن دانست و اظهار کرد: وی استکبارستیزی یک آرمان است که آفت و ضد آن، غفلت از استکبارستیزی و امید بستن به مذاکره با آن است.

وی به پشت سر گذاشتن انتخاباتی حماسی و موفق اشاره و اختلاف‌افکنی را عامل نادیده گرفتن آرمان امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی دانست و عنوان کرد: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود تجسم کامل جمهوریت و اسلامیت و اعلان پشتیبانی ملت از این نظام است، اگر بخواهیم با دوقطبی کردن فضا آن را مایه اختلاف کنیم، آرمان وحدت امام خمینی(ره) را نادیده گرفته‌ایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *