بودجه کشور پاسخگوی نیازها نیست

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه کشور پاسخگوی نیازها نیست. باید برای رفع مشکلات به سمت استفاده از منابع غیر دولتی برویم.

هادی شوشتری در همایش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستایی شهرستان قوچان افزود: دهیاران و شوراها در فرصت چهار سال آینده باید با استفاده از وظایفی که به آنها محول شده با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نخبگان محلی وشهری پیگیر مسائل عمران شهری و روستایی شوند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، افزود: می‌توان به جای پرداختن به موضوعات جنبی به سمت حل مسائل و مشکلات اصلی حرکت کرد تا با برگزاری منظم جلسات و مباحث کارشناسی، شاهد رشد کمی وکیفی روستاها و شهرها باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این که امروز بودجه کل کشور جوابگوی نیازهای جاری کشور نیست، گفت: ۹۰ درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری مثل حقوق و مزایا می‌شود که باید به سمت استفاده از منابع غیر دولتی استفاده نماییم.

به گزارش مهر، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی زمان خود را صرف عمران، آبادانی و سرمایه گذاری کنیم دیگر وقتی جهت پرداختن به مسائل جنبی نداریم و با انجام یک برنامه جامع و تدوین شده با کوتاه ترین زمان به نتیجه مطلوب می‌رسیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *