اعلام آمادگی تامین اجتماعی خراسان رضوی برای تشکیل کارگروه حل مشکلات خبرنگاران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی برای تشکیل کارگروه مشترک با خانه مطبوعات این استان به منظور حل مشکلات رسانه ها و خبرنگاران اعلام آمادگی کرد.

محمد قوامی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات این استان گفت: رفع دغدغه‌های خبرنگاران در زمینه بیمه و مسائل شغلی، گامی برای ایجاد آرامش بیشتر و خدمات بهتر از سوی این قشر به جامعه است.

وی افزود: تشکیل و ایجاد کارگروه مشترک میان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی و خانه مطبوعات این استان در رفع خبرنگاران موثر است.

قوامی، برگزاری نشست‌های آموزشی به منظور آشنایی بیشتر خبرنگاران با قوانین و خدمات تامین اجتماعی را از دیگر اقداماتی دانست که این اداره کل آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به تعامل میان تامین اجتماعی و رسانه‌های استان گفت: هدایت یارانه‌های مطبوعاتی به سوی بیمه خبرنگاران اقدام مثبتی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که باعث افزایش بهره‌مندی خبرنگاران از بیمه شد.

سیدجلال فیاضی با اشاره به نگرانی و دغدغه اهالی رسانه از تغییرات احتمالی در قانون مشاغل سخت و زیان آور افزود: باید قانون بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران به عنوان شغل سخت و زیان آور تثبیت شود تا موجب بر هم خوردن امنیت شغلی آنان نشود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *