از دستگیری کف زن خارجی تا ۲زن سارق در مشهد

با اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در هسته مرکزی شهر مشهد سه سارق حیله‌گر دستگیر شدند.

رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: گزارش چند فقره کف زنی‌های حرفه‌ای توسط یک تبعه خارجی پلیس را برآن داشت برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شود.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در پیگیری دقیق آخرین سرقت این سارق حرفه‌ای سرنخ‌هایی کردند که مشخصات ظاهری متهم را نمایان ساخت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس این سارق خیابانی را شناسایی و او را همگامی که از یک هتل آپارتمان بیرون می‌آمد دستگیر کردند. در بازرسی بدنی از این مرد جوان چهار قطعه اسکناس ۱۰۰دلاری کشف شد. پلیس اتاق محل سکونت این سارق در هتل را نیز با هماهنگی مقام قضایی بازرسی و ۵۰ قطعه اسکناس ۱۰۰دلاری ، ۱۹قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی  و دو قطعه اسکناس ۱۰هزار تومانی سرقتی کشف کرد.

سرهنگ بوستانی گف: با انتقال متهم به کلانتری شهید آستانه پرست، فردی که او نیز تبعه خارجی بود و می گفت انگشتر فروش دوره گرد است و برای پی گیری شکایت به کلانتری آمده متهم را شناسایی کرد.  این فرد مدعی شد متهم با مراجعه به او و به این بهانه که می‌خواهد پول ایرانی تهیه کند و آشنایی چندانی با این اسکناس‌ها ندارد یک بسته پول را گرفت و با شمارش سریع آن را پس داد که بعد از چند دقیقه متوجه شده چند قطعه اسکناس را از لای بسته به طرز حرفه‌ای بیرون کشیده و سرقت کرده است. تحقیقات ا ز این کف زن حرفه‌ای ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین به دستگیری زن جوانی که از فروشگاه‌های پوشاک کش‌روی می‌کرد و همچنین زنی که با همراهی چند خانم دیگر از یک مغازه ۴۵۰گرم زعفران را کش زنی کرده بود خبرداد.

سرهنگ بوستانی گفت: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست این متهمان را با دستور مقام قضایی به کلانتری بانوان مشهد تحویل دادند و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط این دو زن ادامه دارد.

وی اظهار داشت: استفاده از تجهیزات کنترلی در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها نقش موثری در پیشگیری از وقوع سرقت‌ ها داردو مدیران و فروشندگان این واحدهای صنفی  باید توجه بیشتری در این رابطه داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *