آتش مدیر کانال تلگرامی دامنگیر خودش شد

مدیر کانالی تلگرامی که شایعه آتش سوزی در یکی از مجتمع های تفریحی شهرستان را در کانالش انتشار داده بود توسط پلیس فتا شهرستان طرقبه شاندیز دستگیر شد.

سرهنگ عباس نظافتی درتشریح این خبر گفت: نماینده حقوقی یکی از مجتمع‌های تفریحی تجاری شهرستان، ضمن شکایت قضایی به پلیس فتا اعلام کرد پس از انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی در این مجتمع تفریحی از آنجایی که تلفن‌های همراه قبل ورود به مجموعه آبی در کمدهای نگهداری می‌شود، ضمن ایجاد موجبات نگرانی بسیار شدید خانواده‌های افراد حاضر در این مجموعه تفریحی تا مدتی عده بسیار زیادی از مشتریان بلیط خود را لغو و یا از خرید بلیط امتناع می‌کردند که باعث ایراد ده ها میلیون تومان خسارت به این مجتمع بزرگ تفریحی شده است.

وی گفت: با دریافت این خبر پلیس فتا شهرستان بلافاصله اقدامات خود را در این زمینه آغاز و با بهره‌گیری از فنون نوین پلیسی و اقدامات فنی مدیر کانالی که این مطلب را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده بود در مشهد شناسایی و دستگیر شد. در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده از این متهم ۴۲ساله که مدیر یک کانال ورزشی است مشخص شد این خبر آتش‌سوزی که متعلق به سال‌های گذشته و قبل از افتتاح این مجموعه تفریحی را به علت افزایش تعداد بیننده های کانال منتشر کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *